خبرهای داغ:

«نشست سیاسی» کارکنان یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم برگزار شد

نشست سیاسی کارکنان یگان حفاظت از شخصیت های سپاه استان قم با موضوع تحلیل آخرین وضعیت سیاسی کشور و منطقه در حسینیه یگان حفاظت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۳۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست سیاسی کارکنان یگان حفاظت از شخصیت های سپاه قم، «علی حاتمی راد» از هادیان سیاسی استان با ارائه مباحثی پیرامون مسائل روز از جمله تاریخچه اکراد و کردستان عراق، اظهار داشت: کردها اصالتا ایرانی هستند و از زمانهای گذشته با فریب دولتهای استعماری و استکباری در صدد بوجود آوردن کشوری به نام کردستان در منطقه بودند و این موضوع همچنان با توطئه آمریکایی ها ادامه دارد.

وی افزود: جدایی کردستان از عراق، تشکیل اسراییل منحوس دوم را در منطقه رقم خواهد زد و باید دانست که اگر کردهای عراق بر جدایی خود از عراق پافشاری کنند، خطراتی را برای همه مناطق کرد نشین در منطقه بوجود می آورند.

حاتمی راد تصریح کرد: این مسئله باید همیشه مد نظر باشد که آمریکایی ها هر روز با یک توطئه جدید می خواهند در کشور جمهوری اسلامی رسوخ پیدا کنند.

وی همچنین یاوه گویی های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در مورد جمهوری اسلامی ایران و سپاه مد نظر قرار داد و افزود: در این حدود نیم قرنی که از پیروزی انقلاب می گذرد هیچ یک از دولتهای آمریکایی نتوانسته اند ایران را تسلیم خواسته های خود کنند و مردم ایران همیشه تنفر خود را با شعار مرگ بر آمریکا اعلام می دارند و به کوری چشم شان سپاه هر روز قدرتمندتر از دیروز در عرصه ها حاضر می شود.

ارسال نظرات