خبرهای داغ:
در قالب طرح کرامت صورت گرفت؛

اجرای طرح محرومیت زدایی از روستاها در سپاه ناحیه عشایری

در راستای برنامه های محرومیت زدایی و در قالب طرح کرامت به همت حوزه های مقاومت بسیج شهید خوشروان و حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه طرح محرومیت زدایی از روستاها اجرا گردید.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۴۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، به همت حوزه های مقاومت بسیج شهید خوشروان وحضرت فاطمه ( س) و به مناسبت آغاز سال تحصیلی وروز روستا و عشایر و در راستای برنامه های محرومیت زدایی و با هدف تشویق کودکان ونوجوانان روستایی وعشایر غیور به درس خواندن و همت افزونتر برای آبادسازی و پیشرفت علمی روز افزون ایران اسلامی صدها بسته علمی، تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان روستایی وعشایر دهستان عثمانوند توزیع گردید.

 

اکبری فرمانده حوزه شهید خوشروان گفت: یکی از اهداف تشکیل بسیج ، محرومیت زدایی است و در این راستا هم معاونت محرومیت زدایی در سپاه تشکیل شده و در این چند ساله علاوه بر توزیع اقلام تحصیلی ولوازم التحریر، موادغذایی هم بین محرومین توزیع گردیده و چند باب منزل مسکونی هم برای افراد مستضعف فاقد منزل مناسب وچند مسجدهم در روستاهای بخش ساخته شده است. و حسب فرمایش امام خمینی ((عشایر ذخایر انقلابند )) پس ماهم موظفیم این ذخایر را پاس بداریم وبرای رفع محرومیت ازروستاییان و عشایر همه موظفیم تلاش کنیم چراکه روستاییان وعشایر پرچمداران اقتصاد مقاومتی وجهاد اقتصادی هستند.

ارسال نظرات