خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه قصرشیرین:

سخنان ترامپ نشان از قدرتمندی و نفوذ سپاه در مبارزه با تروریسم است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین گفت: اگر امروز آمریکا، کشور اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم میکند و نهادهای مقدس نظام همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم معرفی میکند به این دلیل بوده که سپاه نقشه های استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۴۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جهاد در راه خدا را یکی از واجبات مسلمانان عنوان کرد و افزود: گاهی جهاد به صورت دفاع و حضور در جبه های نبرد حق علیه باطل است و گاهی به صورت حمله به مناطق کفرنشین است که در قرآن کریم بیش از 400 آیه در خصوص جهاد آمده است.

 

وی افزود: نمونه ای از جهاد، جنگ هشت ساله دفاع مقدس بود که بسیاری از جوانان و پیران کشور در این جهاد شرکت کردند و با جان و مال خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین تصریح کرد: جهاد که به معنای تلاش و کوشش در راه خدا است اصطلاح پرمعنایی برای مبارزات مسلمانان است و این تلاش هم شامل جنگ می شود و هم مبارزه اما زمانی ماهیت جهاد به خود می گیرد که در راه خدا و اسلام باشد.

 

وی شکست داعش و طرح های تفرقه افکنانه داعش در منطقه خاورمیانه را نتیجه جهاد مسلمانان در این مناطق عنوان کرد و افزود: فرهنگ جهاد وشهادت در جوامع اسلامی هیچ گاه کم رنگ نخواهد شد و پیروزی های امروز محور مقاومت در پی همین فرهنگ افتخار آفرین است.

 

حجت الاسلام شامحمدی اظهارکرد: در زمان کنونی دشمنان نظام بهتر از ما می دانند که جمهوری اسلامی در چه جایگاه و اقتداری قرار دارد.

 

وی تاکید کرد: اگر امروز آمریکا، کشور اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم میکند و نهادهای مقدس نظام همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریسم معرفی میکند به این دلیل بوده که سپاه نقشه های استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است.

 

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین یادآور شد: سپاه همواره اقدام عملی و مبارزه های پیروزمندانه ای با تروریست ها داشته و قرار دادن سپاه در لیست این گروه ها به دلیل مبارزه این نهاد مقدس با تروریست ها، قدرتمندی و نفوذ سپاه در دل جوانان دنیا است.

 

وی با تاکید بر حفظ اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد: به طور قطع اقتدار هر ملت در نتیجه مقاومت و ایستادگی آن بوده و برای دستیابی به اقتدار و قدرت باید در در برابر دشمنان مقاومت و در برابر کمبودها پایداری کرد.

 

شامحمدی گفت: آمریکا بر این باور بود که با ایجاد گروه تروریستی داعش می‌تواند خاورمیانه را طبق برنامه‌ریزی‌های خود اداره کند اما با ورود نیروهای سپاه پاسداران به منطقه اهداف آنها نابود شد.

 

وی افزود: سپاه یعنی ملت ایران و یقینا ملت همصدا و همدل ایران اسلامی در برابر اعمال تحریم های جدید علیه کشور و سپاه ساکت نخواهند نشست و متناسب با رفتار آمریکا، پاسخ کوبنده ای خواهند داد.

 

وی تاکید کرد: مردم ایران همواره خود را بسیجی میدانند و افتخار میکنند که در صفوف بسیج از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند و اگر نقش آفرینی سپاه و بسیج و مدافعان حرم نبودند امروز داعش بسیاری از کشورهای منطقه را به اشغال خود درآورده بود.

 

ارسال نظرات