خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی:

سخنان ترامپ برای چیدن برجام 2/ حمایت مسئولین از سپاه نمایش وحدت است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با تاکید براینکه سخنان ترامپ برای چیدن برجام 2 است گفت: سخنان مسئولین در حمایت از سپاه موجب نمایش وحدت است و آنچه که دشمن هدف گذاری می کند این است که این وحدت را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۱۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

محمد نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اظهارات ترامپ رئیس جمهور امریکا بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به اظهارات ترامپ چند نکته را می توان اشاره کرد که سخنان وی  به شیوه شخصی  یا برگرفته از سیاست های امریکا است که به نظر می رسد ترکیبی از این دو است که امریکا آن را دنبال می کند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با تاکید براینکه سخنان ترامپ برای چیدن برجام 2 است، افزود: آنها برای برجام 2 مقدمه سازی می کنند که بر ایران فشار بیاورند.

وی ادامه داد: با وضعیتی که امروز امریکا دارد تهدیدات او جدی گرفته نمی شود ولی در داخل ایران گروهی می گویند که ترامپ دیوانه است تا برجام 2 را بهانه کنند.

نوفرستی یادآور شد: اگر دیروز بحث هسته ای در داخل ایران بود امروز دیگر مسئله هسته ای در داخل ایران وجود ندارد برای همین امریکایی ها موضوع سپاه را مطرح می کنند تا بر اساس مشکلاتی که در کشور وجود دارد سپاه را در برابر مردم قرار دهند.

وی عنوان کرد: تاکنون موضع گیری و حمایت دولت از سپاه خوب بوده است و مردم نیز عملکرد سپاه را در جامعه می بینند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: موضوع سپاه را امریکایی ها به میان آوردند تا مشکلات مردم که در جامعه جدی نگرفته شده است بخصوص مشکلات اقتصاد مقاومتی مقدمه سازی برجام دیگری کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا این اختلاف درجامعه  ایجاد کند افزود: سپاه باید اقدامی انجام دهد که مسئولین با اعلام موضع وحدتی را بوجود بیاورند.

نوفرستی تاکید کرد: سخنان مسئولین در حمایت از سپاه موجب نمایش وحدت است و آنچه که دشمن هدف گذاری می کند این است که این وحدت را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز حاصل تلاش نیروهای نظامی و سپاه در کشوراست، گفت: ما هزینه هایی که برای نظامی گری می دهیم خیلی کم و قابل مقایسه با برخی کشورها نیست کشور عربستان 12برابر ما برای نظامی گری هزینه می کند.

نوفرستی با اشاره به اینکه بیشتر هزینه نظامی گری ما در راستای اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: سپاه مرآوده ای با دنیا نداشته و ندارد. ما دانش موشکی را از بیرون نیاورده ایم بلکه مال خود سپاه است.

مسئول سیاسی سپاه خراسان جنوبی متذکرشد: امریکا می خواهد مشکلات را به موجودیت سپاه در کشور نسبت دهد ومردم را در برابر آن قرار دهد.

 وی با اشاره به حمله داعش به بهارستان در سال جاری گفت: این حمله ناشی از حضور داعش با حمایت امریکا اتفاق افتاد که مردم این را فهمیدند.

 نوفرستی با اشاره به حضور مستشاری ارتش و سپاه در کشورهای عراق و سوریه عنوان کرد: اگر سپاه در کشورهای عراق و سوریه حضور پیدا نمی کرد که این حضور هم به درخواست خود این دو کشور بوده است امروزه باید با داعش در مرزهای خراسان جنوبی و کردستان درگیر بودیم.

 وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و بخصوص آمریکا، جمهوری اسلامی ایران را مانع بزرگی جلوی خود می بینند .

 مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: نگاه مقاومت را سپاه به  کشورهای اسلامی  نشان داد و این دشمن را عصبانی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها