خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب خبر داد:

آماده سازی اردوگاه راه کربلا برای میزبانی کاروانهای راهیان نور

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از آماده سازی اردوگاه راه کربلا جهت میزبانی از کاروانهای راهیان نورشهرستان خبر داد و گفت: راهیان نور یک حرکت ارزشمند و بزرگ فرهنگی است که نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۸۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ازآماده سازی اردوگاه راه کربلا سرابگرم در سرپل ذهاب خبر داد و اظهار داشت: در آستانه برگزاری اردوهای راهیان نور و باتوجه به میزبانی شهرستان سرپل ذهاب همانند سال های گذشته اقدام به آماده سازی اردوگاه راه کربلا جهت اسکان کاروانهای راهیان نور دانش آموزی درسطح شهرستان شده است.

 

وی افزود: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان شناساندن دانش‌آموزان و جوانان با ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی در اینگونه مناطق است و چند سالی است که اردوهای راهیان نور از مهرماه آغاز می‌شود.

 

کاکایی تصریح کرد: اقدام ارزشمند اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی  جزو منافع ملی کشور است و تأثیر بالایی بر روح و معنویت جوانان داشته و با هدف آشنا و آگاه کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و ۸ سال دفاع مقدس برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب تاکید کرد: آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه جهاد و شهادت، تقویت حس خودباوری، بیان خاطرات رزمندگان اسلام، زنده نگه داشتن یاد شهداء و مقابله با تهاجم فرهنگی و آماده سازی در جنگ نرم با دشمن، مهمترین هدف از برگزاری اردوی راهیان نور است.

ارسال نظرات