خبرهای داغ:
در دیدار مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان با فرماندار رامیان عنوان شد:

نباید از نام و یاد شهدا بهره سیاسی و جناحی برد

فرماندار رامیان گفت: نباید از نام و یاد شهدا بهره سیاسی و جناحی برد چرا که شهدا متعلق به همه بوده و پاسداشت یاد و خاطره آن عزیزان وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۴۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان به اتفاق خسروی معاون اداری ومالی، رضا گرزین رئیس بازرسی و کمال غریبی رییس اداره شهرستان با حضور در فرمانداری با مهندس صادقلو فرماندار و دکتر طاهری امام جمعه شهرستان در خصوص اهداء زمین از طرف دفتر امام جمعه برای ساخت اداره ی بنیادشهید و مشکلات خانواده های شهدا بحث و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه گفت: همه مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی ایثارگران هستند و خدمت به خانواده های این عزیزان یک وظیفه است.

فرماندار رامیان افزود: با توجه به نیاز خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و کهولت سن برخی از والدین شهداء استقرار اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان برای انجام امورات اداری این عزیزان یکی از اولویتهای بنده و لطف جناب آقای فاضلی مدیرکل می باشد و به لطف خدا این امر محقق شده است.

وی افزود: نباید از نام و یاد شهدا بهره سیاسی و جناحی برد چرا که شهدا متعلق به همه بوده و پاسداشت یاد و خاطره آن عزیزان وظیفه همه ماست.

در ادامه فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به بیان برخی از مسائل و مشکلات امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا و همچنین به تشریح فعالیتهای اداره کل بنیاد شهید در خصوص خدمات رسانی به این عزیزان پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها