خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت:

بسیج باید با ابزارهای هنری به دنبال انتقال آموزه‌ها باشد/تامین اعتبارات مورد نیاز تشکل‌ها دنبال می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر کسی متوجه نشود که بسیجیان کنونی نیز همانند رزمندگان دفاع مقدس در صورت رخ دادن جنگ مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند، عقل درستی ندارد؛ بسیج در شرایط کنونی باید با استفاده از ابزارهای هنری به دنبال انتقال مفاهیم و آموزه‌ها باشد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۹۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا داوودآبادی فراهانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های فعال دانشجویی که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم انجام شد، با بیان اینکه سرانه دانشجویی از 900 هزار تومان به یک میلیون و 800 هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: بودجه دانشجویی را از بودجه فرهنگی جدا کرده‌ایم تا بتوانیم به دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ پاسخ دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌ها و انجمن‌ها باید اعتبارات مورد نظر برای کارهای فرهنگی را به شیوه مطلوب مورد استفاده قرار دهند، تصریح کرد: داشتن نگاه سیاسی یکی از ویژگی‌های دانشجویان موفق است که امیدواریم با استفاده از مشارکت تشکل‌ها و انجمن‌ها بتوانیم به این هدف برسیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در سطح ملی برای برنامه‌های ملی تشکل‌ها و انجمن‌ها اعتبارات ویژه اختصاص داده شده است، عنوان کرد: همانطور که در سطح ملی پرداخت این اعتبارات دنبال می‌شود دانشگاه‌های استان‌ها نیز باید نسبت به تشکل‌ها و انجمن‌ها نگاه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی متوجه نشود که بسیجیان کنونی نیز همانند رزمندگان دفاع مقدس در صورت رخ دادن جنگ مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند، عقل درستی ندارد؛ بسیج در شرایط کنونی باید با استفاده از ابزارهای هنری به دنبال انتقال مفاهیم و آموزه‌ها باشد.

فراهانی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف فرهنگی با مشارکت کانون‌های مذهبی، هنری و ادبی، تشکل‌های سیاسی و انجمن‌های مختلف گام‌های مطلوبی برداشته شده است، مطرح کرد: اگر بتوانیم فضا را برای کارهای حلال فراهم سازیم افراد به سمت کارهای حرام نمی‌روند.

وی با تاکید بر اینکه کرسی‌های آزاداندیشی باید به صورت ویژه مورد توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گیرد، عنوان کرد: مجموعه‌ها و تشکل‌های دانشجویی باید بتوانند در کنار یکدیگر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مطلوب در دانشگاه‌ها حرکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه برای تامین اعتبارات مورد نیاز تشکل‌ها و انجمن‌ها برنامه‌ریزی مورد نیاز انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم با تامین اعتبارت شاهد حرکت‌های گسترده‌تر فرهنگی باشیم.

ارسال نظرات