خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان:

دلیل اصلی عصبانیت آمریکا گسترش نفوذ ایران و خنثی شدن نقشه ها پلید آنها توسط ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان گفت: آنچه که سبب اصلی عصبانیت آمریکا یی ها شده است ، شکست و ذلت آمریکا در برابر گسترش نفوذ ایران و سردرگمی این به ظاهر ابر قدرت جهانی در اتخاذ یک استراژی روشن در مواجهه با تحولات منطقه است.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۸۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام سلمان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان در مصاحبه با خبرنگار بسیج  در خصوص اظهارات زشت و وقیحانه رئیس جمهور آمریکا  نسبت به ملتی که تاریخ کشورش مملو از دشمنی های مکرر از سوی آمریکا می باشد اظهار کرد: چندان دور از انتظار نبود. آمریکا همیشه دشمن ایران بوده  و این دشمنی را گاهی با نقاب تزویر و گاهی هم بطور شفاف نشان داده است.

وی در ادامه بیان داشت: آنچه که صحبت های ترامپ آن را به اثبات می رساند عظمت ملت ایران و عظمت بزرگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و تاثیر گذاری آن می باشد، و آنچه که سبب اصلی عصبانیت آمریکا یی ها شده است ، شکست و ذلت آمریکا در برابر گسترش نفوذ ایران و سردرگمی این به ظاهر ابر قدرت جهانی در اتخاذ یک استراژی روشن در مواجهه با تحولات منطقه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان در ادامه تصریح کرد: از عواملی مانند عقب نشینی مداوم آمریکا از مواضع سیاسی و جنگی در منطقه به ویژه در قبال تروریسم و حمایت پنهان و آشکار آنها از داعش و اصرار بر خوف رئیس جمهور سوریه از قدرت به عنوان یک راهبرد منطقه ای و جلوگیری از توسعه نفوذ ایران  در منطقه و مقابله با تاثیرگذاری جریان های انقلابی و تلاش جهت تاثیر گذاری در تحولات منطقه ای را ، راهی جز اتخاذ روشهای غیر منطقی  و غیر سیاسی جاری توسط آمریکا نسبت به ایران برای این کشور باقی نگذاشته است .

حجت الاسلام سلمان پور در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در مسیر ولایت ادامه راه خواهد داد و این توطئه ها و یاوه گویی ها در اراده پولادین ملت ایران تاثیر ندارد و مکر و حیله دشمنان به خودشان بر می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها