خبرهای داغ:
خطیب جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت:

ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیست است

خطیب جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت گفت: ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیست است و بواسطه پیشه تجارت به دنبال بازارگرمی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۸۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام خانلری خطیب جمعه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت طی مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پاسخ به اظهارات سخیفانه مقامات دولت امریکا، به ویژه رئیس جمهور این کشور در خصوص حمایت ایران از تروریسم در دنیا اظهار کرد: جناب ترامپ اگر چه دچار فراموشی ساختگی است ، اما باید به یادش بیاوریم که ایشان داعش و جریانهای تکفیری را در جریان انتخابات زاییده دولت آمریکا، مخصوصا اقای اوباما ، معرفی کردند ، چه شد با این سرعت تغییر موضع دادند . البته ما بهتر می دانیم که ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیست است و بواسطه پیشه تجارت به دنبال بازارگرمی است.

وی با اشاره به بخشی از یاوه گویی های ترامپ مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد : این مسئله تازگی ندارد، سپاه پاسداران قدرت اصلی نظامی ایران در برابر دشمنان است . آمریکا تلاش به تضعیف این نهاد مقدس دارد تا علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ایران ، دوستان ان را هم متزلزل کند ؛اما کارنامه سپاه درخشان است و ازجمله انها میتوان به امدادهای سپاه در کشورها و ملت های محروم و مظلوم اشاره کرد.

خانلری در ادامه نسبت به نام گذاری خلیج همیشه فارس به نام «خلیج عربی »در سخنان نا بخردانه اقای ترامپ، ان را نشان از عدم آگاهی یک سیاست مدار خطاب کرده و اظهار کرد : این گفته های رییس جمهور امریکا نشان از نابخردی و بی تدبیری او را می باشد . رییس جمهور تاجرپیشه آمریکا با بیان کردن نام خلیج همیشه فارس به نام خلیج عربی، بیش از پیش جیره خواری اش از رژیم انسان کش آل سعود را به تصویر کشید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها