خبرهای داغ:

برگزاری مراسم عزداری شهادت امام سجاد (ع) در سپاه ناحیه عشایری

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) درمحل نماز خانه سپاه ناحیه عشایری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۱۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری، مراسم عزاداری شهادت امام سجاد (ع) درمحل نماز خانه ناحیه عشایری با حضور کارکنان سپاه ناحیه برگزار گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام  تیشه کنی در خصوص امام سجاد (ع) اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام بزرگترین مجاهد اسلام است که توانست اسلام را از دست کفار و مشرکین نجات دهد. ولی فرزندش امام سجاد علیه السلام گرچه در کربلا کشته نشد اما وجودش، بقایش و اسارتش عامل بقای اسلام بوده است. قیام ابی عبدالله الحسین علیه السلام درختی بود که در کربلا کاشته شد و آبیاری و به ثمر رساندن و نگاهداری از آن به دست امام سجاد علیه السلام به دست زینب کبری انجام گرفت.

 

وی گفت: تدبیر امام سجاد علیه السلام در اسارت، گریه‌های امام سجاد در مدینه، نوحه خوانی و روضه خوانی‌های آن حضرت در مدت سی و پنج سال سخنرانیش، به موقع جهادی بود فوق العاده مفید و ثمربخش که تحلیل سیاسی تاریخ، این مطالب را نشان می‌دهد.

 

وی در پایان گفت: امام سجاد علیه السلام صحیفه کامله سجادیه را به جهان عرضه داشت. صحیفه‌ای که مثل آن نیامده و نخواهد آمد. صحیفه‌ای که در ضمن دعا، معارف اسلام، سیاست اسلام، اخلاق اسلام، اجتماعیات اسلام، حقانیت شیعه، حقانیت اهل‌بیت، انتقاد از ظلم و ظالم، سفارش به حق و حقیقت، و بالاخره یک دوره معارف اسلامی را آموزش می‌دهد.

ارسال نظرات