خبرهای داغ:

اراده آهنین ملت ایران دسیسه‌های آمریکا منطقه‌ را نقش برآب می‌کند

بسیج اساتید دانشگاه ها و خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه در محکومیت اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۱۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بسیج اساتید دانشگاه ها و خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه در محکومیت اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

«باسمه تعالی

 سخنان سخیف و توهین آمیز دونالد ترامپ بعد از یک فضاسازی و ایجاد فشار روانی که اوج آن در یک ماه گذشته و در مجمع عمومی سازمان ملل شروع شده بود جمعه گذشته به گوش جهانیان رسید. او که در این مدت با یک فرافکنی عجیب بزرگترین کشور ضد تروریسم را حامی تروریسم می‌خواند و برجام را توافقی خوانده بود که بر علیه آمریکا و بخش عمده ای از خاورمیانه است و مدعی شده بود که کنگره به آن رأی نداده است و تصویب نشده است !!! بالاخره وعده حرف آخرش در مورد برجام در روز جمعه اخیر فرا رسید و در حالی که بسیاری از شخصیت های جهانی و سران دنیا به وی هشدار داده بودند که کوتاه بیاید ولی باز سخنان احمقانه خود را با لحنی توهین آمیزتر و شرم آورتر بر زبان آورد و ماهیت کثیف خود را بر جهانیان آشکار نمود.

او با این سخنان برای چندمین بار به گوش جهانیان رساند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و قول و قرارهای او اعتبار ندارد. بار دیگر به اثبات رساند که در مقابل ملت ایران سیاست های خصمانه و ظالمانه آمریکا نه فقط پایانی ندارد بلکه روز به روز آن را آشکارتر می کند. او از ایران اسلامی عصبانی است چرا که آخرین حیله ها و دسیسه های آنان را در منطقه با شکست مواجه نمود. آرزوهایی که در پس پرورش گروههای تروریستی دیده بودند همه اش بر باد رفت.

آن سخنان سخیف از نظر همه جهانیان و ناظران دنیا محکوم و مردود اعلام شد و در جهان غیر از چند بی آبروتر از خودشان (رژیم سفاک صهیونیستی و رژیم پادشاهی عیاش و خون ریز سعودی، امارات و بحرین ضعیف کش) خریداری نداشت. همنوایی این ها با ترامپ دلالت آشکاری بر شکل گیری یک بلوک جدید در مناسبات جهانی است و آن شکل گیری "بلوک تروریسم" است که چندین سال است که در انظار جهانیان در زایش و پرورش تروریست ها نقش اساسی و محوری داشته است.

 تروریست ها از یکی از آنها خونریزی و بی رحمی آموخته از شریک دیگر مرام و مسلک و پول، از دیگری اسلحه و آموزش نظامی دریافت کرده اند و مدیریت همه آنها در اتاق فکر مشترکی است که این روزها با این سخنان از هر زمان دیگری آشکارتر و آفتابی تر به نظر می رسد.

امروز یک حقیقت را نباید از نظر دور داشت و آن اینکه فروپاشی اخلاقی و فرهنگی دولت آمریکا خیلی وقت است که برای جهانیان به اثبات رسیده است آقای ترامپ فقط آن را آفتابی نموده است.

رئیس جمهور محترم ایران اسلامی در یک نطق بیست و چند دقیقه ای پاسخ منطقی و کوبنده ای را به رئیس جمهور نادان آمریکا دادند. ضمن تقدیر از آن بیانات جا دارد که پیشنهاد شود آقای ترامپ برای آموزش دو واحد دروس تاریخ، حقوق و جغرافیا یکی از دانشگاههایی که بدون آزمون دانشجو می پذیرند را انتخاب و غیر حضوری هم که شده این واحدها را انتخاب کنند و برای کسب ادب (در صورت موافقت) مهدهای زیادی به ایشان معرفی شود.

در پایان اعلام می کنیم بسیج اساتید دانشگاهها و نخبگان بسیجی استان کرمانشاه که قطراتی از اقیانوس ملتی بیدار اند از دشمنان و بدخواهان تبری و برائت جسته حمایت خود را از پاسداران کشور اعلام می کنیم و این واقعیت را بازگو می کنیم که ارتش ۴۰ میلیونی بسیج مردمی که به اندازه قومیت های متحد شاخ و برگ دارد و در فراخنای کشور گسترش یافته و به اندازه اصالتش (درازای تاریخ) در خاک این کشور ریشه دوانده گوش به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی و همگام با پاسداران کشور و حافظان شرف و آزادگی در تمام صحنه ها حضور دارند و نقشه دشمنان را نقش بر آب و خانه امیال عنکبوتی شان را خراب خواهند کرد.

 بار دیگر ضمن تجدید عهد با آرمان های امام راحل و عظیم الشأن و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و با بهره مندی از پشتوانه ای تاریخی، الهام گیری از فرهنگ عاشورایی، هویت ملی و اسلامی بر وحدت همه آحاد جامعه تاکید و اصرار می ورزیم و اعتقاد داریم که خانه دسائس دشمن به سان خانه عنکبوت سست و نابود شدنی است و اراده آهنین مردم و اتحاد و انسجام ملی آنان سرنوشت ساز است و اراده دشمن را در هم می شکند».

ارسال نظرات