خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت فاطمه (س)سپاه ناحیه عشایری صورت گرفت؛

برگزاری اردوی جهادی هفت روزه توسط گروه جهادی شهید گل میرزا کرم

اردوی جهادی هفت روزه توسط گروه جهادی شهید گل میرزا کرم به همت پایگاه شهیده فاتحی حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۳۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهیدکرم پایگاه شهیده فاتحی روستای باغطیفون برگزار گردید.

 

گروه جهادی شهید گل میرزا کرم روستای باغطیفون پایگاه شهیده فاتحی حوزه حضرت فاطمه (س) باهدف ایجاد همبستگی بین بسیجیان و روستاییان و پایبندی به اهداف اقتصاد مقاومتی در فصل برداشت چغندر قند به کمک روستاییان برای برداشت محصول شتافتند و همدلی خود را با کشاورزان نشان دادند.

 

عزیزی مسئول سازندگی حوزه حضرت فاطمه (س) هدف از این اردو را کمک به کشاورزان در برداشت وجمع آوری محصول و ایجاد همدلی و همکاری میان بسیجیان با یکدیگر و همبستگی با کشاورزان وهمچنین آشنایی بسیجیان با نحوه برداشت محصول چغندر و جمع آوری آن بود.

 

وی همچنین گفت: یکی از اهداف بسیج همراهی با مردم در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است که در چنین اردوهایی نمود پیدا می کند و از ابتدای سال تاکنون چند گروه جهادی دیگرپایگاههای تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) هم در قالب اردوهای جهادی یکروزه، سه روزه، هفت روزه خدمات مختلفی را در سطح بخش انجام داده اند.

ارسال نظرات