خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

پیاده روی اربعین نمایانگر قدرت دینی و اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مردم عاشورایی عمل کنند و برای تقویت این نهضت تلاش کنند، در این بین نیز مسئولین مربوطه موظف با تامین سخت افزارها اعم از مکان اسکان و وسایل نقلیه را تسهیل نمایند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۹۶
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص فرهنگسازی ها و بسترهای لازم در رابطه با همایش عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین به نوعی کشش و جاذبه ای خاص و فراگیر داشته که هر چه می گذرد نه تنها از خیل زائران کاسته نمی شود بلکه هرساله باشکوه تر از پیش برگزار می شود که مظهر نمایش قدرت دینی و اسلامی است.
حجت الاسلام معبودی افزود: مسئولین، خیرین و سایر افرادی که به هر نحوی می توانند اقدام موثری در این حوزه انجام دهند دریغ نکرده و قدم بردارند چرا که حرکتی در جهت تقویت باورها و قدرت دینی است که البته در کنار آن علما و همچنین مسئولین موظف هستند که ارزش و منزلت این ایام و این حرکت را برای آحاد مردم بیان کنند.
وی در ادامه گفت: مردم هم در راستای این حرکت می بایست عاشورایی بوده و برای تقویت این نهضت تلاش کنند، دراین بین نیز مسئولین مربوطه موظف با تامین سخت افزارها اعم از مکان اسکان و وسایل نقلیه وهمچنین نرم افزارها از قبیل مسائل فرهنگی هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در پی سفارش به زائران در این ایام تبیین کرد: مردم ما مردمی بسیار فهیم و بصیر بوده ولی توجه داشته باشند در عین حضور در این همایش موظف به رعایت قوانین خصوصا قوانین کشور عراق هستند که نمایانگر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی باشند که ازانجام رفتارهایی که با دین و فرهنگ مغایرت دارد خودداری کرده که فرهنگ حسینی و فرهنگ ایرانی و اسلامی خدشه ای وارد نشود.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها