خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

تدابیر لازم برای برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم اندیشیده شود

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم گفت: برگزاری کنگره‌ای به عظمت بیش از هزار و ۵۰۰ شهید و دعوت از برخی خانواده‌های آنان کار آسانی نیست، که ازاین‌رو باید در تکریم خانواده‌های آنان تدابیر ویژه‌ای اندیشید.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۴۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

تدابیر لازم برای برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم اندیشیده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای عالی کنگره شهدای روحانی استان قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدای روحانی با تعداد بیش از هزار و 500 شهید، قطعاً ملی خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ای به عظمت بیش از هزار و 500 شهید و دعوت از برخی خانواده‌های آنان کار آسانی نیست، که ازاین‌رو باید در تکریم خانواده‌های آنان تدابیر ویژه‌ای اندیشید.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری باید در برگزاری کنگره شهدای روحانی در پشتیبانی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، مجموعه‌های ذی‌ربط را یاری کند، افزود: تکریم بیش از هزار و 500 نفر کار ساده‌ای نخواهد بود، بنابراین باید کارها را طبق برنامه‌ریزی و زمان پیش برد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم با بیان اینکه مهمان‌های فراوانی از خارج استان در کنگره شهدای روحانی حضور خواند یافت، خاطرنشان کرد: حدود هزار مهمان خارج از استان در کنگره حضور پیدا خواهند کرد که باید اسکان و حمل‌ونقل خانواده شهدا موردتوجه قرار بگیرد.

همچنین در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم با بیان اینکه پاسداشت شهدای روحانی تکلیف است، اظهار داشت: شهدای روحانی سهم راهبردی در نهضت اسلامی داشته‌اند، به همین دلیل باید پاسداشت شهدای روحانی را تکلیف بدانیم.

وی با بیان اینکه آمدن به صحنه عمل به نحو شایسته برای برگزاری کنگره شهدای روحانی مطلوب است، افزود: شهدا ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) هستند، ازاین‌رو ادامه راه شهدا، ادامه راه اهل‌بیت (ع) است.

ارسال نظرات