مسئول تعلیم و تربیت سپاه دیر:

بیش از 600 حلقه صالحین در دیر فعالیت دارد

بوشهر-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دیر گفت: در شهرستان دیر بالغ بر 600 حلقه صالحین فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۹۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

حجت الاسلام احمد درخشان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: در شهرستان دیر بالغ بر 600 حلقه صالحین فعالیت می‌کنند.

درخشان گفت: حلقه های صالحین در نقاط مختلف شهرستان دیر با هدف بصیرت افزایی در طول هفته برگزار می شود.

وی افزود: حضور بسیجیان در حلقه های صالحین باید بعنوان یک رزمنده در خط جبهه جنگ نرم برای مقابله با دشمن تلقی شود و بسیجیان آنرا به دید صرف گذراندن وقت نباید در نظر بگیرند.

درخشان با بیان اینکه بسیجیان با حضور در این حلقه‌ها در راستای معنویت افزایی خود و دیگران تلاش می‌کنند گفت: 9 هزار بسیجی با پشتکار بیش از 50 مربی در زمینه های بصیرتی،عقیدنی،فرهنگی و ورزشی،اخلاق اسلامی و معرفتی در 600 حلقه صالحین در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه دیر با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را از اقشار تأثيرگذار جامعه، گفت: جوانان و نوجوانان در مراسمات، برنامه ها و اردوهاي متنوع مذهبي مشاركت مي كنند و با اين حضور خود ضمن اعلام موجوديت، نسبت به آن ارزش ها و اصول اداي احترام و دين مي كنند.

درخشان در پایان ضمن اشاره به اینکه سنگرهای شجره طیبه صالحین  در شهر دیر را رضایت بخش است، خاطرنشان کرد: مربیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید با برنامه ریزی جامع و هدفمند نسبت به تقویت و کیفی سازی کلاس های شجره صالحین بکوشند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات