فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دلیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۸۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: 80 دانش‌آموز دلیجانی در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و در مدت سه روز از یادمان‌های عملیاتی اروند، شلمچه، فتح‌المبین و اندیمشک بازدید خواهند کرد.

وی اهداف برگزاری این اردوها را آشنایی نسل جوان انقلاب با رشادت رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: نسل جوان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و هدف از اعزام این اردوها آشنایی این نسل به ویژه جوانان با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی و انتقال این فرهنگ به آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور بیشتر با هدف آشنایی نسل جوان با فضای حماسی و روحانی جبهه‌ها، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران، مقابله با جنگ نرم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عسگری راهیان نور را در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمرثمر دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به هجمه دشمنان و جنگ نرم در جوانان می‌تواند آنان را در برابر این هجمه‌ها مصون نگه دارد.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز ما مرهون شهیدان و رزمندگان و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید همیشه قدردان آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار