خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیریت و تدبیر قوی در کشور کم داریم/در طول تاریخ انقلاب فرصت سوزی زیاد شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه مامدیریت و تدبیرقوی در کشور کم داریم، گفت: در طول تاریخ انقلاب فرصت سوزی زیاد شده است واین در همه عرصه ها و مسائل جامعه وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۹۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در جمع فرماندهان پیشکسوت و گردان های سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهارداشت: باعث مسرت و خوشحالی است که در جمع شما فرماندهان انقلابی هستم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر به دوران گذشته انقلاب نگاه کنید سراسر همه سختی و زیبایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرکتی مقدس که بر اساس روایات اسلامی بیان شده است، افزود: ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) در روایات اهل بیت(ع) و آیات قرآنی به آن اشاره شده است.

 سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ بود

 عبادی با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ آغاز شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور صاحب الزمان (عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در سال های قبل از انقلاب اسلامی حتی نام بردن از امام خمینی(ره) ممنوع بود، افزود: سالها گذشت تا زمینه انقلاب اسلامی فراهم و در منطقه جایی باز کرد و امروزه انقلاب اسلامی نقش اساسی را بین بین کشورهای منطقه و اسلامی ایفا کرده است.

نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است

 وی با اشاره به اینکه نقش اصلی انقلاب اسلامی بیداری جهانی است، گفت: در طی این چهار دهه از انقلاب رویش ها و ریزش های فراوانی رخ داده که این امتحان بزرگی برای ما است.  

عبادی با اشاره به دشمنی امریکا علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: گاهی حرف های آنها سر به جنون می زند و می گویند که ایران در منطقه چه می کند.

 وی با اشاره به منویات امام خامنه ای(حفظه الله) درباره انقلاب اسلامی گفت: بر اساس سخنان امام خامنه ای مراحل اول انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی است و دشمنان از ابتدا نمی خواستند انقلاب اسلامی بوجود بیاید.

 دولت اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است

 امام جمعه بیرجند بیان داشت: دولت اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی است که رهبری به آن اشاره کرده اند و ما از نظر سیستم وقانون مشکل نداریم ولی از لحاظ اجرا دچار  مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه وقتی جامعه دچار مشکل است در دولت نیز مشکل وجود دارد، افزود: باید دولت اسلامی ایجاد شود که این بر عهده ما است . قانون اساسی که مدون است را رها کردیم و به دنبال شعار و ... هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ۹۷درصدی که به انقلاب اسلامی رای مثبت داده اند همان رای نیز در حال حاضر وجود دارد و امروزه در خارج از مرزهای کشور انقلاب اسلامی را بیشتر از ما می شناسند و قدر دان آن هستند.

عبادی با اشاره به اینکه مهمترین ثمرات  ظهور جامعه اسلامی عدالت، فرهنگ و رحمت است، گفت: تا یک دولت اسلامی را به معنای واقعی خودش پیاده نشود محصول آن جامعه اسلامی نخواهد بود.

وی ادامه داد: اگر به عقب نگاه کنیم در طول تاریخ انقلاب اسلامی خیلی جلو آمده ایم و اگر به جلو هم نگاه کنیم باید برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم و مهمترین چیز قدردان نعمت الهی بودن است.

عبادی با بیان اینکه استاد دانشگاه کالیفرنیا در باره سخنان امام خامنه ای می گوید" خامنه ای رهبری ایران در سخنانش بیان کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست" این یک سخن پیامبر گونه است.

مدیریت و تدبیر قوی در کشور کم داریم

وی با تاکید براینکه  ما بعد از چندین سال و تاکیدات امام خامنه ای تازه به سخنان ایشان پی برده ایم، متذکر شد: ایشان چندین سال است که با عناوین مختلف بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و  به خاطر این است که به مسئله اقتصاد در کشور توجه و عمل نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید براینکه ما مدیریت و تدبیر قوی در کشور کم داریم، گفت: در طول تاریخ انقلاب فرصت سوزی زیاد شده است و این در همه عرصه ها و مسائل جامعه وجود دارد.

افرادی در جامعه بار  انقلاب را به دوش کشیده اند

وی با اشاره به اینکه افرادی در سطح جامعه زحمت های طاقت فرسایی انجام داده اند و بار انقلاب را به دوش کشیده اند، عنوان کرد: افرادی هم در سطح جامعه به رفاه افتاده اند و برای امتیاز دادن بیشتر به دشمن به دنبال آسایش هستند.

عبادی با اشاره به اینکه ما به انقلاب و اهل بیت نیاز داریم و انقلاب و اهل بیت به ما نیازی ندارند، گفت: انقلاب راه اسلام، راه هدایت و حق است و باید قدردان آن باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها