مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

رجزخوانی ترامپ نشان اوج درماندگی آمریکا در قبال ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان مقاومت و ایستادگی سپاه اسلام در برابر گروه‌های تکفیری را دلیل عصبانیت دولتمردان آمریکایی از سپاه پاسداران دانست و گفت: رجزخوانی ترامپ نشان اوج درماندگی آمریکا در قبال ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ علیه ملت ایران گفت: سخنان ترامپ خوی استکباری دولت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها بدعهدی و عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش را یادآور شده بودند این بار نیز ملت ایران شاهد این موضوع بود و تجربه‌ای دیگر برای ما به همراه داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: با سخنان ابلهانه چند روز گذشته ترامپ مردم ایران و جهان شاهد چهره واقعی آمریکا بودند و به پلیدی و شیطان صفتی دولت آمریکا پی بردند.

حجت‌الاسلام عظمتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی مردمی و انقلابی است، گفت: سپاه پاسداران با جانفشانی و ایثارگری در مقابل گروه‌های تکفیری و تروریستی دست پرورده آمریکا و اسرائیل ایستاده و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی مقاومت و ایستادگی سپاه اسلام در برابر گروه‌های تکفیری را دلیل عصبانیت دولتمردان آمریکایی از سپاه پاسداران دانست و گفت: بارها توطئه‌ها و تهدیدهای زیادی علیه ملت ایران صورت گرفت که هر بار با هدایت‌های رهبری فرزانه و آگاه مردم، دسیسه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در پایان خواستار موضع‌گیری قاطع دولتمردان کشورمان در مقابل گزافه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا شد و خاطرنشان کرد: عقب‌نشینی در مقابل دولت‌های مستکبر موجب پیشروی بیش از پیش آنان خواهد شد و گستاخی دشمن را هرچه بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات