خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی ناحیه گمیشان:

کلاس آموزشی - اجرایی واکسیناسیون خوراکی نیوکاسل در گمیشان برگزار شد

کلاس آموزشی - اجرایی واکسیناسیون خوراکی نیوکاسل به همت بسیج سازندگی ناحیه گمیشان و دامپزشکی شهرستان در سمین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، کلاس آموزشی  اجرایی واکسیناسیون خوراکی نیوکاسل  به همت بسیج سازندگی ناحیه گمیشان  و دامپزشکی شهرستان در سمین شهر برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی ضمن خیرمقدم به برادران بسیجی شرکت کننده درجلسه، به جهت آشنایی با بیماری نیوکاسل، راههای انتقال، راههای پیشگیری و علائم بیماری مذکور، مطالبی را بیان کرد و همچنین توضیحاتی در خصوص نحوه آماده سازی واکسن، میزان مصرف در طیور، روش حمل و نگهداری واکسن، ارائه نمود.

وی در بیان اهمیت اجرای طرح تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از بروز و انتشار بیماری نیوکاسل و کاهش تلفات در جمعیت طیور بومی بوده ، که از طرفی کمک به اقتصاد خانوار روستایی بوده و از طرف دیگر از انتقال بیماری در مرغداری های صنعتی نیز پیشگیری خواهد شد.
در ادامه ضمن پرسش و پاسخ و تبادل نظر با حاضرین در جلسه، بسته های آماده شده، شامل کاور طرح واکسیناسیون طیور روستایی با آرم سازمان های دامپزشکی و بسیج سازندگی، کلمن حمل واکسن، واکسن نیوکاسل خوراکی، حلال، ماده رنگی و سایر ملزومات تحویل اکیپ ها گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها