خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

بسیج اساسی ترین عامل در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش گفت: تشكيل بسيج مستضعفين اساسي ترين عوامل در جهت خنثي سازي توطئه ها به حساب مي آيد.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۲۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در دوره آموزش تداوم گردان بیت المقدس و در جمع بسیجیان اظهار کرد: تشكيل بسيج مستضعفين اساسي ترين عوامل در جهت خنثي سازي توطئه ها به حساب مي آيد که به برکت اين دورانديشي و هدايت انقلاب در مسير اصلي خود، زمينه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسي امريکا در تهران و برملاشدن ماهيت سلطه جو و تجاوزکارانه امريکا، شيطان بزرگ با ضربه اي سخت و جبران ناپذير روبرو شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروز توفيق اين را داشته ايم که کشور اسلامي خود و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاريخ حفظ کنيم به يمن حضور گسترده بسيج بوده و لاغير. چنان که رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام(قدس سره) فرمودند:رحمت و برکات خداوند بر بسيج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه گفت: در اندیشه امام(ره) بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد. در این نگرش بسیج دیگر صرفاً سازمانی نظامی نیست كه فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شكل گرفته باشد، بلكه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی  و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام، چنان هماهنگی و پیوند دارد كه انفصال آن جز با انحلال جامعه اسلامی متصور نیست. از دیدگاه امام بسیجی كسی است كه در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد. یعنی بسیجی بودن معیار و ملاكی است كه بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان های انقلابی سنجیده می شود.

ترشیزی در پایان افزود: مساجد مركز بسیج مردمی بر ضد اهداف شوم دشمن است. مسجد در اسلام و در صدر اسلام همیشه مركز جنبش حركت های اسلامی بوده، از مسجد، تبلیغات اسلامی شروع می شده است و حركت قوای اسلامی برای سركوبی كفار و وارد كردن آنها در بیرق اسلام از مسجد بوده است، همیشه در صدر اسلام مسجد مركز حركات و مركز جنبش ها بوده است و امروز بیشتر پایگاه های مقاومت بسیج ما در کنار مساجد شکل گرفته است .

محمدرضا شریفی خبرنگار بسیج از گالیکش

ارسال نظرات
پر بیننده ها