خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه گلپایگان

لزوم بیداری دانش آموزان برای مبارزه با استکبار

جانشین فرمانده سپاه گلپایگان در جلسه ستاد برگزاري مراسم 13 آبان، با تاکید بر لزوم بیداری همه اقشار جامعه به خصوص بیداری دانش آموزان برای مقابله با استکبار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۷۶۵۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان؛ جانشین فرمانده سپاه گلپایگان سرهنگ حمیدرضا یاوری در جلسه ستاد ۱۳ آبان که در اداره آموزش و پرورش گلپایگان برگزار شد با بیان اینکه باید دشمنان خود را بشناسیم، عنوان کرد: اگر چه عاشورا در سال ۶۱ هجری قمری به وقوع پیوست ولی دشمنان همچنان به دنبال ایجاد عاشورایی دیگر هستند و  لزوم بیداری برای مقابله با استکبار در اقشار مختلف و دانش آموزان لازم و ضروري است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب زنده و پویا و همچنین نشات گرفته از مکتب عاشورا است گفت: در طی این انقلاب هر روز با جریان های جدیدی رو به رو بوده ایم و چیزی که می تواند ما را از این مشکلات نجات دهد پویایی ما است.

جانشین فرمانده سپاه گلپایگان با بیان اینکه همواره از ابتدای انقلاب امریکا به عنوان شیطان بزرگ در رأس دشمنی ها با نظام اسلامي بوده تصریح کرد: دولت امریکا دولتی مستقل نیست و مدیریت آن توسط لابي صهیونیسم انجام می گیرد.

سرهنگ یاوری با یادآوری آتش افروزی هاي امریکا در منطقه بیان کرد: آمریکا علی رغم مشکلات سنگین اقتصادی که دارد چیزی حدود ۶۰۰ میلیون دلار که برابر ۶۰ سال در آمد نفتی کشور عراق است در چند دهه گذشته برای به وجود آمدن گروهک های تروریستی در خاورمیانه هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سعی کرد با به وجود آوردن انقلاب های مخملین و درگیری هاي قومي ، منطقه جنوب غرب آسیا را تصرف کند، خاطرنشان کرد: اما با فضل خداوند متعال و دلاوريهاي جبهه مقاومت اسلامي دشمن نتوانست به هیچ یک از اهداف خود برسد.

جانشین فرمانده سپاه گلپایگان با بیان اینکه اگر این هزینه ها در صنعت و تولید کشور آمریکا شده بود مسلما اثرات خوبی را در کشورشان می گذاشت، اظهار کرد: ان شاالله به زودی خبر برچیده شدن سفره داعش نیز در منطقه اعلام خواهد شد.

سرهنگ یاوری در ادامه افزود: امروز نیز طرح و دشمنی جدیدی تحت عنوان اقلیم کردستان عراق چیده شده كه در راستاي ايجاد منطقه دوم صيونيستي در منطقه غرب آسياست که ان شاءالله این توطئه نیز خنثی می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار