خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش:

سفر راهیان نور مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش گفت: سفر راهیان نور یک سفر معنوی است و انسان را متحول می کند و برنامه و مسیر زندگی انسان را می تواند تغییر دهد، اگر با عنایت و توجه باشد .
کد خبر: ۸۹۳۸۰۲۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: شهدا در تمام مسیر راهیان نور شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

وی افزود: سفر راهیان نور یک سفر معنوی است و انسان را متحول می کند و برنامه و مسیر زندگی انسان را می تواند تغییر دهد، اگر با عنایت و توجه باشد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش بیان داشت: ما برای دفاع از این مرز و بوم و برای متر متر این سرزمین شهید داده ایم مانند شهید حججی ها، پس می بایست با دقت و توجه وارد این سرزمین شویم و حتما مورد عنایت شهداء قرار خواهیم گرفت .

ترشیزی تاکید کرد: در سفر معنوی راهیان نور بیش از هرچیز، شناخت، آگاهی، بصیرت، آشنایی بازدیدکنندگان با ترویج فرهنگ غنی شهادت، فداکاری که بیشتر از قشر جوان هستند با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی، طرز تفکر رزمندگان سلحشور ایران اسلامی، همچنین بازسازی هشت سال دفاع مقدس، تلاش ها، همت ها برای دفاع از میهین عزیزمان ایران اسلامی و آثار و نشانه های الهی در جبهه ها باید مورد توجه قرار بگیرد که بحمدالله اینگونه هم است و می تواند باعث غنی شدن فرهنگ شهادت و فداکاری در قشر جوان گردد.

در پایان گفت: این سفر با سایر سفرهای دیگر فرق خواهد داشت  چرا که شما دعوت شده اید و می خواهید به جایی سفر کنید که دعوت کننده شما شهدا هستند و خوشا بحال شما که در راهی قدم برمی دارید که شهید حججی ها رفته اند .

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمد رضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها