خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) :

تامین امنیت با مردم حاصل کار شهید شوشتری در سیستان وبلوچستان

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه در عملیاتی 13 تن از برادران بلوچ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و با عشق به ولایت درخشیدند، گفت: با طرحی که سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان پیاده سازی کردند دیگر امنیت اختصاص به تیپ ندارد بلکه امنیت را خود مردم تامین میکنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۱۵۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امشب در  یادواره سردار شهید شوشتری که در محل مسجد مولی الموحدین بیرجند برگزار شد، اظهارداشت: شهادت اختصاص به مومنین دارد و مومنی که با خدا، پیامبر و ولایت پیمان محکم بسته باشد به درجه رفیع شهادت نائل خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)  افزود: عملکرد بی بدیل شهید شوشتری در دوران دفاع مقدس این شهید را در دنیا به مقام جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران و سپس به فیض شهادت رساند.

حجت الاسلام نوفرستی ضمن اشاره به خاطره‌ای از حضور سردار شهید شوشتری در بیرجند، عنوان کرد: این شهید بزرگوار جهت بازدید در رزمایش تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی حضور یافتند و در حاشیه این مراسم بر دستان گروهی از سربازانی که زحمت آماده سازی را کشیده بودند بوسه زد که این اخلاص عمل وی، در خاطره‌ها ماندگار شد.

وی با بیان اینکه سردار شهید شوشتری در حفظ انسجام و وحدت منطقه سیستان و بلوچستان بسیار زحمت کشید، گفت: در زمان حضور این شهید در منطقه سیستان و بلوچستان حدود 400 بسیجی شیعه و سنی در کنار هم و با خلوص نیت ضمن حقوق اندکی که میگرفتند فعالیت ‌کردند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه در عملیاتی 13 تن از برادران بلوچ ما به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و با عشق به ولایت درخشیدند، عنوان کرد: با طرحی که سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان پیاده سازی کردند دیگر امنیت اختصاص به تیپ ندارد بلکه امنیت را خود مردم تامین میکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)  ادامه داد: اکنون به عشایر این استان اعتماد می‌شود و از آن‌ها در تامین امنیت استفاده می‌شود که غیرقابل تصور است.

وی متذکر شد: امروزه در کنار یکدیگر خون برادران شیعه و سنی آمیخته شده است و برای حفظ دست آوردهای نظام با باور قلبی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اگر هجمه ای به یک پاسدار صورت پذیرد، برادران سیستانی در مقابل آن جان فشانی کنند حرف ساده‌ای نیست، اظهار داشت: این شهید بزرگوار ضمن انسجام، همدلی و وحدت عملی، به اشتغال در آن استان کمک شایانی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه هیچ چیز جز مقام رفیع شهادت نمیتواند حق این شهید را ادا کند، گفت: برادران عزیزمان در سیستان و بلوچستان  با حضور عظیم خود در مراسم تشییع این شهید بزرگوار قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها