خبرهای داغ:
در آخرین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش

2 سالن ورزشی قم با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شدند

طرح‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در آخرین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۶۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان قم میزبان محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال ایران بودند و با حضور وی طرح‌های ورزشی این اداره کل در آخرین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به شهر مقدس قم به زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) رفت و سپس به اتفاق استاندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین این اداره کل در سفر یک روزه خود به استان قم سالن ورزشی صبا واقع در خیابان شهید کریمی را افتتاح کرد.

این در حالی است که سالن ورزشی صبا در منطقه انسجام قم با اجرای ماده 27 قانون الحاق به بخش خصوصی واگذارشده و شامل سه فضای ورزشی است، احداث این پروژه ورزشی از سال 91 آغاز شده و در سال جاری به پایان رسید، ضمن اینکه اعتباری بالغ ‌بر 460 میلیون تومان برای آن هزینه شد‌ه است.

معاون وزیر ورزش و جوانان به اتفاق هیات همراه، استاندار قم و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم سپس به منطقه نیروگاه رفت تا با حضور در مجموعه ورزشی جواد الائمه این منطقه سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی پوریای ولی را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

این در حالی است که کلنگ احداث سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی پوریای ولی در سال 1391 به زمین زده شده و در سال جاری آماده بهره‌برداری شده است، در حالی که برای اتمام این طرح اعتباری بالغ ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از بودجه‌های عمرانی اداره کل ورزش استان قم صرف شده تا این سالن در مساحت 175 متر مربع به عنوان چهارمین سالن باستانی شهر قم مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

ارسال نظرات