دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

القای یأس و نا امیدی هدف نهایی دشمنان است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی ایجاد ناامیدی را بزرگترین هدف دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: تمام هم و غم دشمن ایجاد ناامیدی در جبهه اسلام است.
کد خبر: ۸۹۳۹۳۳۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام تاج‌آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم سردار پاسدار «عبدالله خسروی» و «سید جاوید حسینی» و دومین سالگرد شهدای مدافع حرم «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» که در مسجد سیدهای اراک برگزار شد ایجاد ناامیدی را بزرگترین هدف دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: تمام هم و غم دشمن ایجاد ناامیدی در جبهه اسلام است.

وی افزود: اگر دشمن بتواند ناامیدی را در جامعه ما ایجاد کند به بزرگترین هدف خود دست یافته است بنابراین در این راستا برنامه‌ها و توطئه‌های بسیاری را طراحی کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: آنچه در دوران دفاع مقدس باعث شد تا محکم بایستیم و پیروزی از آن رزمندگان اسلام شود امید به رحمت الهی بود.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه در حادثه عاشورا تمام یاران امام حسین(ع) به همراه ایشان به شهادت رسیدند و حتی کودک 6 ماهه حضرت به عنوان کوچکترین سرباز مکتب اسلام در حادثه عاشورا هم دشمنان به شهادت رساندند، گفت: امروز شهادت مدافعان حرم مثل حججی‌ها، مسلمی‌ها، خسروی‌ها و ... به ما می‌خواهد اثبات کند که راه امام حسین(ع) و مکتب عاشورا همچنان ادامه دارد و حضرت علی‌اصغر(ع) آخرین سرباز امام حسین(ع) نبوده و نخواهد بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی به همایش عظیم پیاده‌روی اربعین هم اشاره و تصریح کرد: تازه راه اربعین برای ما و دنیا باز شده است و تا دشمن می‌خواهد ابهت و هیمنه‌ای از خود به نمایش بگذارد می‌بینیم که چگونه جبهه کفر به ذلت می‌نشیند.

وی افزود: گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق به پشتیبانی و حمایت استکبار جهانی قصد داشت که بزرگترین ضربه را به نظام اسلامی و جهان اسلام وارد کند ولی خداوند متعال طوری قرار داد که تیپ فاطمیون و زینبیون و دیگر عاشقان اهل بیت(ع) برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) از اقصی نقاط جهان خود را به سوریه و عراق برسانند و آماده جانفشانی باشند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی سرداران 8 سال دوران دفاع مقدس با کوله‌باری از تجربه و امید به فضل خدا و ایمان محکم به توحید از راه رسیدند. امروز می بینیم که داعش کجاست و جبهه حق کجا قرا دارد؟

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مستشاران ما در عراق و سوریه به کمک شتافتند و دیدیم که در مقابل دشمن تمام قد ایستادند. خداوند چه عزتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و کشور ما اعطا فرمود.

وی افزود: هر کجا مسئولان ما کم کاری کرده‌اند و از خود ضعف نشان داده‌اند سریع «حججی‌ها» از راه رسیدند. رهبر معظم انقلاب اسلامی چه زیبا فرمودند؛«آنچه باعث عزت ویژه شهید حججی شد شهادت به هنگام بود.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با یادآوری این موضوع که عده بسیاری در حادثه عاشورا دیر به قافله کربلا رسیدند، گفت: بودند کسانی که برای پیوستن به یاران امام حسین(ع) لحظه‌ای تعلل و درنگ کردند و زمانی رسیدند که امام حسین(ع) و یارانش به شهادت رسیده بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: نباید لحظه‌ای در پیروی از خط ولایت دچار شک و تعلل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات