خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه :

ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از طریق برگزاری یادواره شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: با برگزاری یادواره های شهدا می توان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین عموم به ویژه نسل جوان ترویج داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۵۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در یادواره شهید جهادگر مهندس محمد ابراهیمی و شهدای محله با گرامی داشت یاد و خاطر 154 شهید شهرستان بشرویه اظهار داشت: مفتخریم که پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در طی مراسمات مختلف یاد و خاطر دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می شود.


وی افزود: هیچ یک از شهدا و یا خانواده های آنان نیازمند برگزاری یادواره های شهدا نیستند بلکه برگزاری این مجالس معنوی نیاز اساسی ما و نسل جوان است.


خبازی بیان کرد: از طریق برگزاری یادواره های شهدا بیش از پیش می توان فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه صبر و استقامت را در بین عموم ترویج داد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه برگزاری طرح آبروی کوچه، افتخار محله را یک اقدام مثبت ارزیابی کرد و افزود: بدین وسیله می توان در هر محله ای یا گرامیداشت یادوخاطر شهدای همان محله فضایی معنوی تر در آن کوچه برپا کرد و این امر سبب آشنایی هر چه بیشتر افراد همان محله با شهدا می گردد.


وی اظهار داشت: باوجود نیروی داعش که توطئه ای طراحی شده از سوی امریکای مستکبر می باشد نیاز است تا جوانان ما راه شهدای دیروز را در پیش گرفته و اجازه تعرض به دشمنان به ارزش های اسلامی ندهند.


خبازی همچنین سخنان رئیس جمهور امریکا را محکوم نمود و گفت: محتوای سخنان مسخره رئیس جمهور آمریکا از روی بی عقلی ست و این سخنان جسارت به ملت ایران است.


وی تاکید کرد:دشمنان نظام و اسلام بدانند ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه ها و زورگویی های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.


گفتنی است در این یادواره یادوخاطر شهید مهندس ابراهیمی و ۹شهید محله شهرستان بشرویه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها