خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س)سپاه ناحیه عشایری صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهید محسن حججی در روستای سرونو

به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س)سپاه ناحیه عشایری یادواره شهید محسن حججی در روستای سرونو برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۸۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از ناحیه عشایری، به همت حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) یادواره شهید محسن حججی با حضور  اهالی روستا و مسئولین محلی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری برگزار گردید.

دراین مراسم حجت الاسلام تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری با اشاره به روحیه اخلاص و شجاعت  شهید حججی اظهار داشت: دراحادیث آمده است که: « موتو قبل ان تموتوا: بمیرید قبل از آنکه مرده باشد ». نمونه بارز این حدیث شهید حججی است که با سن اندک ۲۵سال یک مجاهدت خالصانه وصادقانه و شجاعانه و باغیرت و بدون ریا برای دفاع از آرمانهای امام شهیدش داشت و درکمال مظلومیت همچون مولایش امام حسین(ع) به شهادت رسید وحقانیت اسلام را عملا با شهادتش به تصویر کشید. وماباید با تدبر و تعقل در رفتار و وصیتهایش که مهمترینش پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه بود درس بگیریم و صداقت و اخلاص و ولایتمداریش را در زندگی خودمان نهادینه کنیم.

 

وی همچنین به سالروز شهادت حضرت رقیه(س) کودک دلشکسته امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: این کودک سند مقاومت، مظلومیت ، غربت، غیرت و شرافتمندی و عفت اسیران کربلاست. این دختر سه ساله فریاد خفته در گلوی مظلومیت و حقانیت و درعین مظلومیت و در تنگنابودن تسلیم شرایط نشدن است و با شهادت مظلومانه اش اعلام می کند، جهانیان باید بدانند همیشه تاریخ حق وحقیقت برپاست.

 

گفتنیست که در پایان مراسم از مادران شهدای روستا تقدیرو تجلیل به عمل آمد

ارسال نظرات