خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

ساده لوحان غرب زده جیره خور آمریکایی ها هستند

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: برخی ساده لوحان وسیاسیون غرب دشمن را نشناختند و جیره خور آمریکایی ها هستند.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۴۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی صفرعلی اسماعیلی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند در جمع نماز گزاران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت: امام خمینی(ره) شهید فهمیده را به عنوان رهبر کوچک یاد کردند.

 

اسماعیلی با بیان اینکه خراسان جنوبی در هشت سال دفاع مقدس ۳۴۰ شهید دانش اموز را تقدیم انقلاب کرده است گفت: بعد از واقعه عاشورا، جنگ هشت سال دفاع مقدس کمتر شاهد چنین حوادثی بوده ایم، شهید فهمیده برای دانش آموزان افتخار بزرگی است.

 

وی با بیان اینکه اروپایی ها می گویند که برجام را حفظ می کنیم تاکید کرد: آنها می گویند ما در بحث موشکی و نفوذ مذاکره خواهیم کرد امروز اروپایی ها بدون آمریکا هیچ هستند و به دنبال تحت فشار قراردادن جمهوری اسلامی و برجام دیگر هستند.

 

اسماعیلی یادآورشد: آمریکایی ها و استکبار جهانی هفت ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تمام دارایی های ایران را بلوکه کردند.

 

 

وی با بیان اینکه ما در سال ۵۸ که دشمن ما را تحریم کرد آیا موشک و صنعت هسته ایی داشتیم؟ عنوان کرد: در ابتدای جنگ، انقلاب به دنبال طرح ریزی پایه های انقلاب بود ولی امروز نفوذ معنوی انقلاب علاوه بر کشورهای منطقه، به اروپا و آمریکا هم رسیده است.

 

جانشین فرمانده سپاه خراسان جنوبی با تاکید براینکه برخی ساده لوحان غرب زده دشمن را نشناختند و جیره خور آمریکایی ها هستند، ادامه داد: آمریکایی ها و اروپایی ها سرنوشت آنها به دست صهیونیست ها است و امروز چیزی به نام مسیحیت صهیونیستی در اروپا و امریکا شکل گرفته است.

 

وی تنها راه نجات ملت ایران را توجه به منویات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: باید به مشکلات داخلی توسط مسئولان توجه شود.

 

اسماعیلی با تاکید براینکه دوران افول آمریکا شروع شده است،عنوان کرد: باید سیاسیون ما نیز قدرت ملت ایران را بفهمند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها