خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی:

اجرای بیش از 55 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ اهدای پلاک افتخار به مادر شهید دهقانی برنامه ابداعی

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 55 عنوان برنامه بین 20 رده تخصصی در هفته بسیج دانش آموزی در سراسر استان داریم گفت: اهدای پلاک افتخار به تنها خانواده شهید دانش آموز در روستایی در درمیان از جمله برنامه های ابداعی بسیجیان است.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۷۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا اردونی ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز اظهارداشت: امروز عزت، استقلال و هویت خودمان را مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و خانواده های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج دفاع از انقلاب اسلامی است عنوان کرد: بسیج رمز امنیت، مصونیت و رکن اصلی انقلاب است و هر کس بسیج را تضعیف کند در صف معاندین انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی باب ورود به بسیج است خاطرنشان کرد: از هفتم تا سیزدهم آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی است.

وی ادامه داد: فردا هشتم آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است. پس از دفاع مقدس هر ساله برنامه هایی برای بزرگداشت این روز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

اردونی  شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان دانست و افزود: حرکتی که شهید فهمیده این نوجوان بسیجی ایجاد کرد بی نظیر بود و شهید عباسی، سلیمانی، ذوالفقاری و کمایی پیروان راستین شهید فهمیده بودند.

اجرای بیش از 55 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ اهدای پلاک افتخار به مادر شهید دهقانی برنامه ابداعی

وی با بیان اینکه بیش از 78 درصد دانش آموزان استان عضو بسیج هستند خاطرنشان کرد: برنامه های مختلف بسیج دانش آموزی در طول سال برای تعمیق فرهنگ بسیج ، ثبت تاریخی دلاورمردی های مردان بزرگ انقلاب از جمله 334 دانش آموز شهید  خراسان جنوبی است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بیان داشت: دیدار نمایندگان بسیج دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان فردا (8آبان ماه) برگزار می شود

وی با بیان اینکه برگزاری هر روزه یادواره شهدا در مدارس از برنامه های هفته بسیج  دانش آموزی است گفت: در طول 4 سال گذشته بیش از 400 یادواره شهید درون مدرسه در سطح استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: سه شنبه 9 آبان جلسه هم اندیشی برای ارتقاء درس آمادگی دفاعی و احصاء اشکالات با حضور سرمربیان و سرگروه های آمادگی دفاعی در مناطق آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

اردونی اظهارداشت: سومین کنگره شهدای دانش آموز استان با همکاری خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی چهارشنبه در سالن قلم چی برگزار می شود.

اجرای بیش از 55 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ اهدای پلاک افتخار به مادر شهید دهقانی برنامه ابداعی

وی تجلیل از دانش آموزان نخبه ، کوهپیمایی و دوی رهروان شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و افزود: دوره های تبدیل وضعیت از عادی به فعال، عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا از برنامه های روز پنج شنبه است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان ادامه داد: جمعه 12 آبان ماه قرار است دانش آموزان فرمانده واحد قبل از خطبه های نماز جمعه سخنرانی کنند و این با هدف میدان دادن به جوانان و نوجوانان برای ارائه گزارش و مطالبات این قشر است.

 وی با بیان اینکه  بیش از یک هزار و 500 حلقه صالحین داریم عنوان کرد: میقات صالحین خاص حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان داریم.

اردونی ابراز داشت : 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همه آحاد جامعه و دلسوزان انقلاب به صحنه می آیند، در راهپیمایی این روز شرکت می کنند و شاهد حضور حداکثری خواهیم بود.

وی متذکر شد: حضور در صحنه و بیزاری جستن از سیاست های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل یک عرصه دفاع از انقلاب و ادای دین نسبت به شهدا و ایثارگران است.

اجرای بیش از 55 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی/ اهدای پلاک افتخار به مادر شهید دهقانی برنامه ابداعی

مسئول بسیج دانش آموزی استان اظهارداشت: 2 سال است که شعار محوری " دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" برای هفته بسیج دانش آموزی معین شده است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم انقلاب بماند باید روحیه انقلابی خودمان را تقویت کنیم ادامه داد: مدرسه ما ارزشی و انقلابی  است اما با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب بر تقویت روحیه انقلابی می خواهیم این مهم را در جامعه نهادینه کنیم و هیچ مانعی برای پیاده سازی آرمان های امام و انقلاب جلوی راه خودمان نبینیم.

اردونی با بیان اینکه 55 عنوان برنامه بین 20 رده تخصصی در هفته بسیج دانش آموزی در سراسر استان داریم افزود: تعدادی از برنامه های این هفته ابداعی است. اهداء پلاک افتخار به تنها خانواده  شهید دانش آموز در روستایی در درمیان از جمله برنامه های ابداعی پایگاه بسیج آنجاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها