خبرهای داغ:
همزمان با روز دانش آموز

تصویر 150 شهید دانش آموز در قم نصب می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نصب 150 تصویر دانش آموز شهید در سطح شهر قم در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۴۰۹۹۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی افزود: هرچه از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد قدرت جمهوری اسلامی در دنیا افزون‌تر می‌شود و رسوایی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی نیز بیشتر و شکست آنان حتمی‌تر می‌گردد‌ و اینها همه از ثمره خون‌های پاک شهدا است.

وی اضافه کرد: ضروری است تا نسل امروز هر چه بیشتر با شهدا به ویژه شهدایی از نسل نوجوان آشنا شود،‌ ‌دانش آموزانی که در طول هشت سال مدرک قبولی را در کلاس خودسازی جبهه‌های حق علیه باطل کسب کردند و مزدشان نیز شهادت شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد:‌ به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده بسیجی 13ساله و به مناسبت روز دانش آموز امسال برای دومین بار تصاویر شهدای دانش آموز در سطح شهر قم نصب می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه استان قم بیش از 800 شهید دانش آموز را تقدیم کرده است، ‌ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی 200 تصویر از شهدای دانش آموز نصب شد و در هفته جاری 150 تصویر شهید دانش آموز در شهر مقدس قم نصب می‌شود.

وی ادامه داد: این تصاویر در قالب بنرهایی است که در اماکن پر تردد، ‌شوارع و میادین‌ به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: از دیگر اقدامات بنیاد در این ایام اعزام نخبگان و پیام آوران ایثار به مدارس شاهد است. برگزاری مسابقه انشاء نویسی با موضوع ایثار و شهادت در مدارس و نواختن زنگ ایثار همزمان با روز 13آبان و حضور ایثارگران در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه‌های این روز است.

ارسال نظرات