خبرهای داغ:
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم مطرح کرد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به مناسبت 13 آبان در دانشگاه قم

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: نباید تنها در 13 آبان برای استکبارستیزی به ابراز احساسات بپردازیم، رهبر معظم انقلاب بر کرسی آزاداندیشی و تولید علم تاکید دارند و به دنبال برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان دوشنبه آزاد در دانشگاه قم هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۱۰۰۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر محمد مسقطی ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با اشاره به ضرورت درس گرفتن از تاریخ اظهار کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم و منافع مادی را مدنظر قرار بدهیم، خواهیم دید که کشورمان از رابطه با استکبار سود چندانی به دست نیاورده است.

وی ادامه داد: یکی از پایه‌های استکبارستیزی، قانون مداری است و در اصل دوم و سوم قانون اساسی به نفی استکبار و استکبارستیزی پرداخته شده است، عدم رابطه با آمریکا مقدمه پیشرفت است، همین که ضرر نکنیم، منفعت است.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم افزود: دستگاه سیاسی خارجی و دولت شکاف عمیقی را با فرهنگ و جامعه در زمینه استکبارستیزی دارند. استکبارستیزی در فرهنگ ما قرار دارد؛ رهبر معظم انقلاب با مذاکره مخالفی نداشتند، اما باید دولت مذاکره را با مشی بی اعتمادی انجام می‌داد.

مسقطی سیاست خارجی را نتیجه فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد: دولت شکاف عمیقی با فرهنگ جامعه دارد و باید این شکاف حل شود، ترامپ فرد جدایی از حکومت آمریکا نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید تنها در 13 آبان برای استکبارستیزی به ابراز احساسات بپردازیم، رهبر معظم انقلاب بر کرسی آزاداندیشی و تولید علم تاکید دارند و به دنبال برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان دوشنبه آزاد در دانشگاه قم هستیم.

ارسال نظرات