خبرهای داغ:
به همت معاونت فرهنگی ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع):

همایش تبیینی «استکبار ستیزی» در پردیسان قم برگزار شد

همایش تبیینی استکبار ستیزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در مسجد فاطمه الزهرا(س) پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۰۱۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی در همایش تبیینی استکبارستیزی اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم ملی ثبت شده است فقط برای دانش آموزان نیست بلکه  ما و همه آحاد مردم باید در راهپیمایی این روز شرکت نماییم و شعار استکبار ستیزی سر بدهیم.

 حجت الاسلام والمسلمین «احتشام» امام جمعه موقت کاشان نیز در این مراسم خاطرنشان ساخت: کشور ما در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش بوده همانند قرارداد الجزایر که بین امریکا و ایران بسته شد امریکا به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد. هواپیمای مسافربری ایران را با موشک هدف قرار داد و باعث کشته شدن بسیاری از زنان و کودکان شد و به کسی که این جنایت را انجام داده بود جایزه دادند.

وی افزود: در دوران طاغوت جنایاتی که در زندان های ساواک بر سر افراد انقلابی و مومن می آوردند همه به دستور امریکا ییها بود. آنها اصلا اسلام و مقدسات ما را قبول نداشته و از دیرباز دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

احتشام یادآور شد: چگونه می توان با این همه کارشکنی های امریکا به او اعتماد کرد در حالی که حضرت امام خمینی(ره) دشمن را به خوبی شناخته بود و می دانست که به او نمی توان اعتماد کرد و فرمود: امریکا شیطان بزرگ است.

در این همایش که حجت الاسلام آزادمنش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین نیز حضور داشتند، گزارشی از اردوهای جهادی فصل تابستان و برنامه های ابلاغی بسیج توسط فرمانده ناحیه ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار