خبرهای داغ:
بیانیه بسیج فرهنگیان قم

13 آبان فراخوان جهانیان به استکبار ستیزی و عدم سازش با ظالمان است

سازمان بسیج فرهنگیان قم در بیانیه ای روز 13 آبان را روز فرخوان جهانیان به مبارزه جهانی با استکبار و عدم سازش با ظالمان و نظام سلطه خواند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت یوم الله 13 آبان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در آستانه سالگرد اربعین حسینی، ما فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی استان قم ، همگام با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران ، و با سر دادن شعار «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و طنین روح‌نواز «لبیک یا حسین» نشان خواهیم داد که برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی همیشه آماده ایم.

ما بار دیگر  با بصیرت و وقت شناسی خویش آماده ایم  تا از انقلابی دفاع کنیم که ریشه در نهضت کربلا و  آرمان‌های  حسینی دارد و بی شک ، تحت لوای پرچم ولایت  و به فرمان مولا و ولی خود امام خامنه‌ای عزیز «مدظله‌العالی» ، خواهیم توانست تا  برای همیشه روزنه امید دشمن را به این مرز و بوم  ببندیم.

 تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر غرورانگیز لانه جاسوسی امریکا در سال 1358 و در ادامه، تظاهرات سراسری و هرساله ملت ایران در محکومیت جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا و همدستانش، در یوم الله 13 آبان ماه طی 38 سال گذشته، صحنه‌های معناداری است که لزوم مبارزه با نظام سلطه و امریکا را به خوبی نشان می دهد.

ما فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی استان قم ، در مقطع حساس و تاریخی امروز انقلاب اسلامی با حضور شایسته خود در صحنه های سیاست و اجتماع ، جهانیان  را به استکبارستیزی و عدم سازش با ظلم ظالمان فرامی‌خوانیم تا همانند تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا، برای برافراشته نگاه داشتن پرچم «امر به معروف و نهی از منکر»  و ذلت‌ناپذیری در  برابر ظالمان زمانه آماده و مهیا باشیم.
امروز هم نظام سلطه و یزید زمانه -یعنی آمریکا- بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (ص) و صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود و بر همه ما لازم است تا هم در مرحله عمل و هم در مرحله گفتار ، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا باشیم.

والسلام علی من اتّبع الهُدی

 

ارسال نظرات