خبرهای داغ:
جانشین وزیر دفاع در آق‌قلا:

کمتر از 8 درصد سوریه در دست داعش است

جانشین وزیر دفاع در آق‌قلا گفت: ما به دنبال پیشروی و استفاده از تسلیحات نظامی برای مقابله با دشمن به ویژه در مقابله با فعالیت‌های داعش هستیم و خوشبختانه امروز کمتر از 8 درصد سوریه در دست داعش است.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۲۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سردار قاسم تقی‌زاده ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه گلستان با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های وزارت دفاع اظهار داشت: در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی، توسعه اقتصادی است

 وی افزود: حضور فعال در پروژه‌های عسلویه و مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان یکی از مهم ترین اقدامات ماست.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:  18 سر فصل از 24 سرفصل اقتصاد مقاومتی بر عهده  وزارت دفاع گذارده شده است.

جانشین وزیر دفاع  با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا بر علیه ایران تصریح کرد: ما همیشه شاهد دشمنی‌هایی از طرف آمریکا بودیم اما فرزندان این مرز و بوم همواره حافظ منافع نظام بودند و فعالیت‌های فراوانی را در دفاع از نظام داشته‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور اظهار کرد:  ما در زمینه‌های سازمان‌افزار، مغزافزار و نرم‌افزار اقدامات زیادی را برای تجهیز خود پیش گرفتیم.

سردار تقی‌زاده اظهار داشت: ما به دنبال پیشروی و استفاده از تسلیحات نظامی برای مقابله با دشمن به ویژه در مقابله با  فعالیت‌های داعش هستیم و خوشبختانه امروز کمتر از 8 درصد سوریه در دست داعش است.

وی افزود: در کشور ما آنچه مهم است، حفظ وحدت و هویت‌بخشی به قرآن و دین ما بوده که علاوه بر مقابله با دشمنان و توسعه اقتصادی  تقویت پروژه‌های موشکی‌مان را در دست اقدام داریم.

جانشین وزیر دفاع  گفت: ما هرگز سیاست حمله‌کننده نخواهیم داشت اما با هر گونه تهدید دشمن مقابله خواهیم کرد و بردهای موشکی خود را در این زمینه تا 2 هزار کیلومتر نقطه‌زنی افزایش داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها