خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه قم به مناسبت 13 آبان:

ملت ایران در مبارزه با آمریکا کوچکترین ضعف و سستی از خود نشان نخواهد داد

ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در بیانیه ای با گرامیداشت 13 آبان تأکید کرد: ملت ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با طنین شعارهای ضدآمریکایی ثابت می کند که در مسیر مبارزه با آمریکا دچار کمترین تردید و ضعف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۴۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت روز ملی مباره با استکبار جهانی آمده است: یوم الله سیزده آبان  بر گرفته از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که ملت ایران با شعار هیهات من الذله در برابر  استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرده و به جهانیان نشان داده  است که انقلاب اسلامی مظهر مقاومت،ایثار، آزادگی و استقلال است و در برابر ستمگران و ظالمان لحظه ای کوتاه نخواهند آمد.

این بیانیه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطف مبارزه بی امان جوانان انقلابی و شجاع ایران در برابر خوی استکباری و تجاوزگری حاکمان آمریکا توصیف و تصریح کرده است: با گذشت 38 سال از تسخیر لانه جاسوسی در تهران ، افشای اقدامات ننگین کاخ سفید در شنود مکالمات و جاسوسی از دولتمردان و مردم کشورهای دیگر، امروز اطلاق "لانه جاسوسی" به سفارت خانه های ایالات متحده در کشورهای جهان - بویژه هم پیمانان و متحدان اروپایی - جهانی شده است و ملت ها غفلت و اعتماد غیر هوشمند دولت های خود به واشنگتن را عامل اصلی سلب حقوق شهروندی و تجاوز به حریم خصوصی خود       می دانند.

امروز دیگر استکبار جهانی در نگاه ملت های اسلامی و آزادیخواه قدرت محسوب نمی شود برای اینکه استکبار جهانی با حمله به زنان و کودکان بی دفاع و قتل و عام آنها می خواهد قدرت خود را به جهانیان نشان دهد و جرأت روبرویی با انقلاب اسلامی را ندارد این نشان از  قدرت ایمان و اراده ی استوار و ولایتمداری ملت ایران است. استکبار جهانی با در دست داشتن تمام امکانات نظامی،رسانه ای و ... از انقلاب اسلامی می ترسد و در تلاش و کوشش است تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد.

این بیانیه تاکید کرده است:‌ تردیدی نیست تبیین چرایی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و واقعه عاشورا و علل پیدایش یوم‌الله 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی هوشمندی و بصیرت ملت ایران در قبال راهبردها و سیاست‌های استعماری و استکباری نظام یزیدی معاصر یعنی امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را به مثابه یک ضرورت حتمی اجتناب‌ناپذیر می‌نماید. هر چند ایرانیان غیور و بصیر تحت گفتمان عاشورایی انقلاب اسلامی نشان دادند در این مسیر به دستاوردهای ارزشمند و تاثیرگذاری نائل آمده‌اند.

در پایان بیانیه با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران، بار دیگر ملت غیور و با بصیرت ایران با حضور پر شور و با شکوه خود در یوم الله 13 آبان با شعار هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران خواهد زد و به جهانیان نشان خواهد داد با گذشت 38 سال، ملت ایران در دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و لحظه ای سستی و ضعف از خود نشان نخواهند داد.

ارسال نظرات