خبرهای داغ:
در طی بیانیه ای صادر شد:

بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان

قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای بر حضور پرشور و شعور آحاد مردم در این راهپیمایی دشمن شکن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای بر حضور پرشور و شعور آحاد مردم در این راهپیمایی دشمن شکن تاکید کرد که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 13 آبان تداعی کننده ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

در 13 آبان 1358 لانه ی جاسوسی آمریکا که مرکز توطئه و تدوین نقشه های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد که امام خمینی آن حادثه ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند.
بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.

قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 متحرک هجومی شهید متاجی گرگان

ارسال نظرات
پر بیننده ها