بیانیه مجمع بسیجیان اراک به مناسبت روز ملی استکبارستیزی؛

راهپیمایی 13 آبان‌ پیام «ماندگاری انقلاب اسلامی» را به جهان مخابره می‌کند

در بخشی از بیانیه مجمع بسیجیان اراک در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان آمده است: بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی پیام «ماندگاری انقلاب اسلامی» و «زنده‌بودن روح انقلابی گری» در آحاد مردم و مسئولان کشور را به همه‌ جهان مخابره خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجمع بسیجیان اراک در آستانه ۱۳ آبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی «استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی» از آحاد مردم و مسئولین ایران اسلامی برای حضور در حماسه راهپیمایی روز استکبارستیزی دعوت بعمل آورد.

در متن این بیانیه استکبارستیزی را به‌عنوان یک اصل ریشه در ماهیت انقلاب اسلامی دانسته و تاکید کرده است: استکبارستیزی به‌عنوان یک اصل، ریشه در ماهیت انقلاب اسلامی دارد و نمی‌توان این اصل اساسی را از قاموس انقلاب پاک کرد. ما همچنان معتقدیم که آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب، غده سرطانی جهان است و آنان را عامل اصلی گرفتاری‌های دنیا به خصوصا جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌دانیم.

در ادامه این بیانیه با اشاره به لزوم مقابله با توطئه‌های جدید دولت آمریکا در دوره تاریخی پسابرجام آورده است: این امر نیازمند توجه جدی به منطق فقهی و انقلابی و عقلانی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ۴ دهه‌ گذشته که به‌خوبی مسیر مقابله هوشمندانه با استکبار جهانی را تبیین نموده‌اند و ما همچنان بر اساس این منطق شعار «مرگ بر آمریکا» را زنده نگه‌داشته و موضع خود را مبنی بر عدم اعتماد و خوش‌بینی به این نظام مستکبر با صدای رسا اعلام می‌داریم.

بیانیه مجمع بسیجیان اراک در بخش دیگر بیان داشته است: مجمع بسیجیان شهرستان اراک اعلام می‌دارد هرگز در ادامه مسیر مبارزه‌ با استکبار جهانی که توسط نسل اول دانشجویان مسلمان انقلابی آغازشده، شک و تردید نداشته و امروز با توانی مضاعف در تمامی جبهه‌ها به‌ویژه جبهه مبارزه با جنگ نرم و تولید دانش و فناوری حضور مقتدرانه و فعال خواهد داشت.

مجمع بسیجیان شهرستان اراک در ادامه بیانیه خود تاکید کرده است: ما همچنان خیانت‌ها، جنایت‌ها و زیاده‌خواهی‌های نظام استکبار جهانی، اعماز توطئه‌های آغاز انقلاب، تحمیل جنگ ظالمانه، ترور شخصیت‌های بزرگ سیاسی، دینی و فرهنگی و دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه ۸۸ و نظایر آن را در حافظه تاریخی خود حفظ کرده‌ایم و در روز نمادین ۱۳ آبان عمق کینه خود را نسبت به استکبار جهانی که در سینه‌ها انباشته‌ایم ابراز داشته و با فریاد رسا شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.

در بخشی دیگر این بیانیه به ذات و خوی استکباری دولت آمریکا اشاره و تاکید کرده است: مجمع بسیجیان شهرستان اراک اعلام می‌دارد تا هنگامی‌که ماهيت استکباری و ظالمانه دولتمردان آمریکا تغيير نکرده و آنان به پذيرش حقيقت انقلاب اسلامي و رعايت حقوق کشور و جبران جنايات بی‌شمار تاریخی‌شان اعتراف و عمل نکنند، همچنان دشمن اول ما به شمار رفته و جبهه و سنگر خود را در مبارزه و مقابله با مستکبران حفظ خواهیم کرد.

این بیانیه افزوده است: بی‌شک گرامی داشت و بزرگداشت روز مبارزه با استکبار جهانی پیام «ماندگاری انقلاب اسلامی» و «زنده‌بودن روح انقلابی‌گری» در آحاد مردم و مسئولان کشور را به ‌ جهان مخابره خواهد کرد.

در پایان بیانیه خاطرنشان کرده است: مجمع بسیجیان شهرستان اراک ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از مردم غیور و ولایتمدار شهرستان اراک جهت حضور فعال و گسترده در آیین راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات