خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند:

سکوت در برابر جنایت های استکبار شراکت با آنهاست

امام جمعه بیرجند گفت: آنهایی که در مقابل استکبار سکوت دارند، کسانی که بی تفاوت هستند و آنهایی که به هر شکلی به استکبار کمک می کنند همه در آن مسئول و در این ظلم شریک اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت 13 آبان و نقش آفرینی دانش آموزان در ایام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اظهارداشت:  بنیانگذار انقلاب 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را انقلاب دوم نامیدند.

وی عنوان داشت: ما باید با حضور در صحنه یوم الله 13 آبان و نیز ایام اربعین و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را گرامی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت: امام خمینی(ره)  با آمادگی و آگاهی قیام کرد، تبعید شد و از همه سختی های آن مطلع بود .

وی خاطرنشان کرد: در جبهه های سیاسی و نظامی حق یا باطل تنها یک فرد نیست بلکه جمعی هستند که  جبهه ها را ایجاد می کنند.

عبادی اضافه کرد: بلاهایی زیادی که استکبارجهانی بر سر مردم مظلوم جهان می آورد و به همه افراد جامعه اعم از زن، مرد، پیر، جوان و بچه ستم می کنند هم چنین امنیت جهانی را به خطر می اندازد.

وی ادامه داد: در ارتکاب همه ظلم و ستم ها آمریکا تنها نیست بلکه عقبه ای هم دارد که با او همکاری می کند.

 امام جمعه بیرجند با طرح این سوال که آیا امکان دارد ما هم در عقبه استکبار باشیم؟ اذعان داشت:  بله امکان دارد.

وی با بیان اینکه آیا در مورد امام حسین و یارانش فقط آنهایی که در جنگ بودند معصیت کردند و امام و یارانش را به شهادت رساندند یا عقبه هم داشتند؟ افزود: یک مجموعه این جنایات را مرتکب شدند.

عبادی ادامه داد: جریان امروز هم همین طور است و هر جنایتی هم از دست ایادی استکبار جهانی بر می آید انجام می دهند.

وی متذکر شد: آنهایی که در مقابل استکبار سکوت دارند، کسانی که بی تفاوت هستند و آنهایی که به هر شکلی به استکبار کمک می کنند همه در آن مسئول و در این ظلم شریک اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها