مسئول بسیج رسانه استان اردبیل گفت: امسال محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر تنوع بیشتری را دارد و موضوعات مختلفی به محورهای اصلی جشنواره اضافه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۴۱۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

تنوع در محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر ویژگی اصلی این دوره است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  سرهنگ پاسدار علی لطفی اظهار کرد: امسال محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر تنوع بیشتری را دارد و موضوعات مختلفی به محورهای اصلی جشنواره اضافه شده است که مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مبارزه با آسیب­های اجتماعی، آزاداندیشی، شناخت دشمن و آتش به اختیار و اقدام انقلابی از جمله این موضوعات است.

وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پایان آبان ماه است و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز در ۱۹ آذر ماه برگزار خواهد شد.

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه از کلیه فعالان رسانه‌ای دعوت می‌شود تا با شرکت در این جشنواره از فعالیت‌های رسانه‌ای در استان حمایت کنند افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طرق پست یا به صورت حضوری به آدرس اردبیل-میدان بسیج-طبقه فوقانی سالن ولایت سپاه حضرت عباس ارسال یا تحویل دهند.

لطفی تصریح کرد: این جشنواره رویدادی است رسانه‌ای به منظور معرفی و تجلیل از فعالان رسانه ای و فرهیختگان فرهنگی در سطح استان و ایجاد تعامل بیشتر و سازنده بین فعالان رسانه‌ای که تحقق آن نیازمند فعالیت همه جانبه افراد موثر در این حوزه است.

وی ادامه داد: ترویج و تقویت فرهنگ ولایتمداری، زمینه‌سازی و تبیین دیدگاههای بنیانگذار جمهوری اسلامی و امام خامنه ای در رسانه ها، ارتقا هوشیاری و بصیرت و معرفت افزایی در جامعه علمی و رسانه‌ای، ارتقای دانش و بینش رسانه ای و گسترش تعامل هدفمند اصحاب قلم با رسانه ها از جمله اصلی‌ترین اهداف این جشنواره است.

مسؤول بسیج رسانه استان اردبیل بیان کرد: مقاله نویسی، گزارش نویسی، یادداشت و سرمقاله، تیتر و عکس خبری مرتبط با محورهای جشنواره از جمله بخش‌های استانی-کشوری و فیلم کوتاه و انیمیشن نیز از جمله بخش‌های ویژه استانی این دوره از جشنواره است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار