سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج رسانه‌ای سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آنچه مسلم است وظیفه رسل و ائمه برای این بوده است که پرورش انسان صالح در جامعه صورت پذیرد و شجاعت خبرنگاران که نشانه امانت داری آن‌ها در مقابله با کار‌های غیرصالح می‌باشد و این نشان دهنده پرورش انسان صالح برای جامعه است.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۲۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

وظیفه اصلی رسانه پرورش انسان‌های صالح در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: سرهنگ پاسدار علی لطفی ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان که در صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد اظهار داشت: آنچه مسلم است وظیفه رسل و ائمه برای این بوده است که پرورش انسان صالح در جامعه صورت پذیرد و وظیفه رسانه در جامعه آموزش خیر و خوبی و مسئولین امر به معروف و نهی از منکر که یک وظیفه اجتماعی آنهاست همراه با کرامت و شجاعت خبرنگاران که نشانه امانت داری آنها در مقابله با کارهای غیرصالح می باشد و این نشان دهنده پرورش انسان صالح برای جامعه است.

وی افزود: ماندگاری انقلاب اسلامی در دنیا که همه سیاسیون به آن اذعان نموده اند همان روحیه انسان سازی انقلاب اسلامی در دنیاست که لازم است ارتباط انقلاب اسلامی ماموریت اصلی رسانه توسط رسانه های استان مورد توجه مسئولین و خبرنگاران قرار گیرد.

سرهنگ لطفی با اشاره به تاثیر بحث انسانی و تربیت انسان های صالح در انقلاب اظهار داشت: اگر انقلاب ما در بحث انسانی سازی تاثیر نداشت و انسان صالح تربیت نمی کرد حالا ما هم مثل یک عده از کشور ها یک پدیده بی جان در دست استکبار جایجا می شدیم و اینکه استکار هر روز دنبال یک توطئه جدید می باشد بخاطر این است که انقلاب ما در پرورش انسان صالح موفق عمل کرده است.

وظیفه اصلی رسانه پرورش انسان‌های صالح در جامعه است

مسئول بسیج رسانه‌ای سپاه اردبیل با اشاره به  این که پرورش انسال صالح بود که توانست تکفیر ها و داعش را از بین ببرد گفت: این تاثیر پرورش انسان صالح بود که می تواند تمدن اسلامی را در جهان بوجود آورد و این موضوع را دشمنان بهتر فهمیده اند و در فکر توطئه اند پس رسانه های ما باید به وظیفه تبلیغ و تبیین خود بهتر عمل کنند که این هدیه از طرف خداوند متعال به پیامبران سپرده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به این موضوع که این وظیفه در زمان فعلی به رسانه ها رسیده تا در پرورش جامعه صالح تلاش کنند و یک رسانه انقلاب اسلامی اینحاست که می تواند با عمل به دیپلماسی عمومی یک دنیا را تربیت کند و در مقابل شیاطین و استکبار بایستد.

وی گفت:این موضوع با توکل بخدا و توجه به موضوع ولایت پذیری همراه ولایت مداری که چراغ روشنی برای جهانیان است و دوست و دشمن بر آن اذعان دارند بدست می آید.

لطفی خواستار این شد تا همه رسانه ها با چنین روحیه ای در تبلیغ صحیح دستاورد های انقلاب اسلامی گام های بزرگتری بردارند و در تبیین موضوع و هدایت هویت انقلابی در جامعه به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و لازم است مسئولین امر استان هم در حمایت و هدایت رسانه ها انشاءلله به وظیفه خود عمل کنند و بر اهمیت رسانه ها توجه وافی و کافی داشته باشند.

ارسال نظرات