خبرهای داغ:

راهپیمایی ۱۳ آبان درکرمانشاه برگزار شد/باران نتوانست مانع حضورشود

همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در کرمانشاه برگزار شد و باران هم نتوانست مانع حضور مردم در این مراسم شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش‌آموزان کرمانشاهی در مسیر میدان انقلاب تا مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

 

مردم همیشه در صحنه کرمانشاه علی رغم وجود بارش نسبتا شدید باران در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حاضر شده و فریادهای ضد استکباری بر ضد استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار سر دادند.

 

حاضران در این مراسم شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار جهانی» سردادند و انزجار خود از سلطه طلبی‌های آمریکای جهانخوار را فریاد زدند.

 

حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در این مراسم باشکوه نشان از این دارد که انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با استکبار جهانی همواره شعار و اعتقاد اصلی ایرانیان در تمام دوران ها و حتی نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

 

مردم شریف و شهید پرور کرمانشاه در زیر هوای بارانی سینه ستبر ایران شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» سر دادند و اعلام کردند تا زمانی که سیاست های ددمنشانه آمریکای جهانخوار  استکبار جهانی ادامه دارد، این شعارها نیز  ادامه خواهد داشت و ملت عاشورایی ایران، این شعار ها را ترجمان همان شعار «هیهات منا الذله» اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و لبیک به ندای جاودان «هل من ناصر ینصرنی»  امام ایشان  در طول تاریخ می داند.

ارسال نظرات