خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی و تعامل سپاه ناحیه صحنه با نیروی انتظامی این شهرستان

جلسه هماهنگی و تعامل سپاه ناحیه صحنه با نیروی انتظامی این شهرستان با حضور دادستان در سالن جلسات فرماندهی سپاه صحنه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۹۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه هماهنگی و تعامل سپاه ناحیه صحنه با نیروی انتظامی این شهرستان با حضور دادستان در سالن جلسات فرماندهی سپاه صحنه برگزار شد.

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی عنوان کرد : سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی در هر جایی که لازم ببیند حضور پیدا کرده و با تمام توان اقدام به فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد : بسیج در هر عرصه که وارد شده است بدون هیچ گونه توقع و چشم داشت به نحو احسنت ماموریت خود را به پایان رسانده است.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه اشاره ای به حضو بسیجیان در موکب های این شهرستان داشت وگفت : ایجاد موکب و کسانی که در آن فعالیت دارند یک توفیق الهی است که نصیب آن افراد شده است.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت: بدرقه زائرین و خدمت به افرادی که به زیارت اربعین می روند ثواب خود زیارت امام حسین(ع) را دارد.

 

باید محیط را برای افراد خلافکار و بزهکاز نا امن کرد

 

مسعود صمدی در این جلسه تشریح کرد: امروزه مشکلات اجتماعی در حال ازدیاد است و می توان از نیروی بسیج برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کرد.

 

وی ادامه داد : تحریم ها، جنگ تحمیلی، انتخابات همه و همه مردم پای کار بودند و باعث موفقیت و پیروزی شدند به همین طور هم استفاده از نیروی های مردمی برای گشت های محله محور بسیار مفید است

 

دادستان شهرستان صحنه با بیان اینکه باید محیط را برای افراد خلافکار و بزهکاز نا امن کرد گفت: آموزش و فرهنگ سازی به مردم می تواند بسیاری از جرم ها پیشگیری کرد.

 

امنیت یک مقوله اجتماعی است

 

سرهنگ بهروز فخری در این جلسه اشاره ای به وضعیت عمومی امنیت پرداخت و گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی است که برای شهروندان باید وجود داشته باشد.

 

وی در ادامه اشاره ای به حضور بسیجیان به عنوان گشت های محله ای داشت و بیان کرد: گشت بسیجی محله محور با همکاری نیروی انتظامی بسیار می تواند مفید باشد.

 

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صحنه در پایان یادآور شد: تمام تلاش نیروی انتظامی و نیروهای نظامی حفظ امنیت و آرامش مردم است.

ارسال نظرات