فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تاکید کرد

حضور حداکثری مردم مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۲۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در دلیجان، 13 آبان را روز مبارزه با استکبار دانست و گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان دهنده اوج بصیرت جوانان و نوجوانان ایرانی است.

وی با اشاره به اقدام به موقع و شجاعانه دانشجویان در تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا در سال 58 گفت: جوان مسلمان ایرانی همیشه در زمان‌های حساس پیشاپیش ملت ایران حرکت کرده و راه را برای گذر کشور از فتنه‌ها هموار کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: روز 13 آبان و مبارزه با سلطه استکبار برگرفته از حادثه کربلا و استکبارستیزی امام حسین(ع) است چراکه از جمله فلسفه قیام امام حسین(ع) مبارزه با استکبار است.

سرهنگ پاسدار عسگری با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره با درس گرفتن و عبرت آموختن از واقعه کربلا با روحیه استکباری و سلطه جویانه شیطان بزرگ آمریکا مبارزه و مقابله نموده است، گفت: ملت ایران در برابر زورگویی‌های شیطان بزرگ همواره مقاومت کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی غیرقابل اعتماد است، گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی جواب کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: امروز مردم ایران با حضور بسیجی وار خود در راهپیمایی 13 آبان به دشمن می گویند که تاکنون هر چه در توان داشتید بر علیه ما به کار گرفتید اما آگاه باشید کاری از پیش نخواهید برد.

سرهنگ پاسدار عسگری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ایران اسلامی به پشتوانه جوانان شجاع، علم آموخته و با بصیرت خود روز به روز قدرتمندتر و با صلابت‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهد و به اوج پیشرفت مادی و معنوی دست خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات