خبرهای داغ:
قهرمان تکواندو جهان:

خداحافظیم از تیم ملی تکواندو و دنیای قهرمانی قطعی است

قهرمان کرمانشاهی تکواندو جهان خداحافظی خود را از تیم ملی و دنیای قهرمانی قطعی دانست و گفت: از این پس در عرصه مربی گری فعالیت خود را ادامه می دهم.
کد خبر: ۸۹۴۴۹۳۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسعود حجی زواره اظهار داشت: ایجاد یکسری مسائل حاشیه ای و اینکه خواستم راه را برای جوانان باز کنم از مهمترین دلایل خداحافظیم از دنیای قهرمانی بود.

 

وی در خصوص بروز مسائل حاشیه ای، توضیح داد: از گوشه و کنار می شنیدم که من را نور چشمی کادر فنی و فدراسیون می دانستند اما واقعا اینگونه نبود.

 

حجی زواره افزود: هر زمان برای تیم ملی به میدان رفتم قبل از آن در مسابقات انتخابی شرکت کردم و با شکست رقبای خود در اردو به عضویت تیم ملی درآمدم.

 

قهرمان تکواندو جهان خاطرنشان کرد: در مدت 13 سالی که افتخار حضور در تیم ملی را داشتم نه جای کسی را گرفتم و نه با رابطه و زد و بند به مسابقاتی اعزام شدم.

 

وی تصریح کرد: در این سال ها هر بار که برای تیم تکواندو ایران در مسابقات مهمی مانند رقابت های جهانی، آسیایی و ...  به میدان رفتم یا قهرمان شدم و یا نایب قهرمان و کارنامه من نیز کاملا روشن است.

 

حجی زواره گفت: به راحتی دو تا سه سال دیگر نیز می توانستم در سطح اول تکواندو ایران حضور داشته باشم و در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی افتخار آفرینی کنم اما تصمیم گرفتن در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

 

ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران ادامه داد: با خداحافظی من از دنیای قهرمانی راه برای جوانان هم وزن من باز می شود و می توانند خودی نشان دهند.

 

وی در پاسخ به این سوال که واکنش مسئولان فدراسیون در خصوص تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی چه بوده است، گفت: همگی آن ها و حتی کادر فنی نیز مخالف این تصمیم بودند و حتی بسیار تلاش کردند تا من را از این کار منصرف کنند.

 

حجی زواره یادآوری کرد: تصمیم من برای خداحافظی از دنیای قهرمانی جدی است و قصد دالرم از این پس در عرصه مربی گری فعالیت خود را ادامه دهم.

 

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو ایران ادامه داد: تجربیات خوبی از سال ها حضور در کنار مربیان خوبی نظیر ذوالقدر، مقانلو و بی باک کسب کرده ام و تصمیم دارم این تجربیات را در اختیار جوانان قرار دهم.

 

وی در پایان از تمامی افرادی که برایش در عرصه قهرمانی زحمت کشیده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 

مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2010 آستانه قزاقستان، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا 2012 ویتنام، مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و مدال طلای رقابت های جهانی 2015 روسیه از مهمترین افتخارات مسعود حجی زواره در 7 سال اخیر به شمار می رود.

 

ارسال نظرات