خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه:

انقلاب اسلامی روح تازه‌ای در کالبد مستضعفان جهان دمید

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران قطب جدیدی در هندسه قدرت جهانی است و روح تازه‌ای در کالبد مبارزان و مستضعفان جهان دمیده است.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۰۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه، با موضوع روز ملّی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی با حضور حجّة الإسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی، در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی برگزار شد.

 محمدنبی احمدی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و گرامیداشت روز سیزده آبان به اهمیّت و پیچیدگی های کار فرهنگی و مسؤولیّت خطیر مجلس شورای اسلامی در این رابطه پرداخت. 

 

احمدی به سابقه تاریخی مبارزه با استکبار در کشور مانند مبارزه آیة اللّه بهبهانی، آیة اللّه طباطبایی، آیة اللّه میرزای شیرازی؛ رئیس علی دلواری در تنگستان، میرزا کوچک خان جنگلی در دیلمستان، ستارخان سردار ملّی و باقرخان سالار ملّی در آذر بایجان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچکدام از مبارزات فوق منجر به تشکیل یک نظام و حاکمیت اسلامی نشد. 

 

وی بیان کرد: خوشبختانه با لطف و فضل الهی و عنایات خاصّه ائمّه علیهم السلام مبارزات حضرت امام خمینی(ره) علیه استکبار جهانی و مزدور آنها در منطقه در سال ۵۷ به بار نشست و در برهه کنونی به عنوان یک قطب جدیدی در هندسه قدرت جهانی مطرح گردیده و روح تازه ای در کالبد مبارزان جهان و مستضعفان فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان دمیده است.

 

در ادامه حجة الإسلام آزادیخواه ضمن قرائت شعری در وصف اربعین شهادت امام حسین(ع)، طی سخنانی به مغفول ماندن امور فرهنگی در کشور و مشکلات آن بخصوص در رسانه های ارتباط جمعی پرداخت.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سپس به شرح گزارش اخیر آقای عراقچی معاون وزیر محترم امور خارجه به مجلس در رابطه با موضوع برجام و لزوم اطاعت از منویّات مقام معظّم رهبری در امور کلان و راهبردی کشور اشاره نمود.

 

 حاضران در نشست به طرح سؤالاتی از  آقای آزادیخواه در مورد مسائل فرهنگی و رویکرد مجلس شورای اسلامی در مورد برجام پرداختند که سخنگوی کمیسیون فرهنگی به سؤالات آنها پاسخ داد.

ارسال نظرات