خبرهای داغ:
با حضور مسئول شورای راهبردی سپاه استان صورت گرفت

برگزاری جلسه شورای راهبردی ناحیه امام رضا(ع) قم با موضوع اقتصادی

جلسه شورای راهبردی ناحیه بسیج امام رضا(ع) با حضور مسئول شورای راهبردی سپاه استان قم و با محوریت مباحث اقتصادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۷۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه تخصصی شورای راهبردی ناحیه امام رضا(ع) با حضور اعضای کارگروه اقتصادی و بسیج سازندگی ناحیه برگزار شد.

«شریفی» مسئول راهبردی سپاه استان قم طی سخنانی در این جلسه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خراسان شمالی پیرامون سبک زندگی اسلامی گفت: بخش اصلی پیشرفت همه جانبه و تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی اسلامی است.

 وی افزود: آیات و روایات مختلفی پیرامون نعمت بزرگ و پرخاصیت زندگی انسان ها به نام «پشم» نام برد که امروزه با کمک دشمنان اسلام روبه فراموشی می باشد.

 شریفی در تاکید استفاده از این نعمت الهی اظهار داشت: 95 درصد زندگی انسان ها از میعانات نفتی می باشد که 25 نوع بیماری برای انسان ها وجود می آورد.

 مسئول راهبردی سپاه استان قم در ادامه بیان کرد: لباس های نفتی و الیافت مصنوعی، آب بدن را کم می نمایند غلظت خون را افزایش می دهند ولباس های نفتی به بدن سردی وارد می نمایند که به موجب آن باعث میشود انسان ها دچار بیماری مانند ام اس و رکود فکری شوند.

«احمد آقابابایی» جانشین فرماندهی ناحیه اما رضا(ع) نیز اظهار داشت: بسیج سازندگی ناحیه آمادگی دارد تا با راهنمایی کارشناسان پرورش ماهی و دامداری و قارچ و غیره برای کسانی که می توانند در کشور و منطقه اشتغال ایجاد کنند، همکاری کنند.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بایستی از فرصت باقی مانده سال استفاده کنیم تا منویات رهبری که تاکید بر اقتصاد درون زا می باشد را اجرایی نماییم.

ارسال نظرات