خبرهای داغ:
به همت ناحیه بسیج امام رضا(ع) صورت گرفت

تجدید میثاق بسیجیان حوزه شهیده نسرین افضل قم با شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع)

جمعی از بسیجیان پایگاه سیدالشهدای حوزه شهیده نسرین افضل ناحیه امام رضا(ع) با حضور در حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۸۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  فرمانده و اعضای شورا و 70 نفر از بسیجیان پایگاه سیدالشهدای حوزه بسیج شهیده نسرین افضل در یادمان 14 شهید گمنام کوه خضر نبی(ع) حضور یافته و با قرائت فاتحه و اهداء شاخه های گل، با آرمان های مقدس شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

«معصومه علی محمدی» رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهیده نسرین افضل طی سخنانی در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و حضور در مزار شهدا، تجدید بیعت مجدد با شهدا در ادامه راهشان است.

وی افزود: امنیت امروز جامعه، مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی های دلاورمردان دیروز در عرصه هشت سال دفاع مقدس است که باید با گرامیداشت یاد و نامشان در ادامه راهشان استوار بوده و با حمایت از رهبری در خط ولایت فقیه باشیم.

علی محمدی  تاکید کرد: امروز ادامه راه شهدا و دفاع از مرزهای ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین رسالت و وظیفه ما است .

درپایان این مراسم، بسیجیان با قرائت میثاق نامه برپایبندی بر ای ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبعیت از ولی فقیه زمان امام خامنه ای عزیز تاکید کردند.

 

ارسال نظرات