امام جمعه وحدتیه:

سیاست عربستان تضعیف ایران و لبنان در منطقه است

امام جمعه وحدتیه در خطبه های نماز جمعه این هفته وحدتیه گفت: سیاست عربستان، تضعیف قدرت ایران و لبنان در منطقه است امّا همه این سیاست ها شکست خورده و در آینده نیز با شکست مواجه می شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۲۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی ضمن تسلیت اربعین حسینی با اشاره به این که شکوه و عظمت اربعین به گونه‌ای است که دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام را مات و مبهوت کرده است، اظهار کرد: دشمن سعی دارد در اصل و اساس اربعین شبهه ایجاد کند بطوری که مثلاً این شبهه را مطرح می کند که شما بر چه مبنایی پیاده روی می‌کنید و یا این که سندی برای برگزاری پیاده روی اربعین وجود ندارد و انجام آن یک نوع بدعت است.
وی افزود: پاسخ این سؤال را امام جعفر صادق (ع) در روایتی به صراحت بیان می‌کند و در این زمینه می فرماید هر کس به قصد زیارت امام حسین (ع) پیاده از خانه اش خارج شود خداوند در مقابل هر گام برای او حسنه‌ای می‌نویسد و گناهی را از او می‌زداید.
خطیب جمعه وحدتیه تصریح کرد: معاویه بن وهب یکی از شاگردان امام صادق (ع) است که خدمت آن حضرت می‌رسد و آن امام حضرت را در حال راز و نیاز باخداوند می‌بیند که می‌فرماید: خدایا زایران قبر حسین را بیامرز اینان که در این راه پول خرج می‌کنند و بدن‌های خود را در این راه در معرض قرار می‌دهند، خدایا رحمت کن چهره‌هایی که آفتاب رنگ آن‌ها را تغییر داده است و صورت‌هایی که متوجّه حرم امام حسین (ع) است و چشم‌هایی که در صحبت ما اشک می‌ریزد.
امام جمعه وحدتیه در ادامه با بیان این که استعفای غیر منتظره و ناگهانی سعد حریری از طرف عربستان بوده و خروجی آن دخالت در امور داخلی ایران و لبنان است، اظهار کرد: محمّد بن سلمان تلاش زیادی برای کاهش نفوذ ایران در منطقه کرده است و تقویت گروه‌های تروریستی صرفاً با هدف شکست ایران انجام شده است امّا همه این سیاست‌ها شکست خورده است و به همین علّت، برنامه بعدی آن تضعیف لبنان در منطقه است.
حجت الاسلام موسوی در ادامه افزود: حتی شاید سفر پادشاه عربستان به روسیه نیز بر همین اساس بوده که اگر عربستان به لبنان حمله کند روسیه در آن دخالتی نکند و حتماً حق السکوت آن را هم پرداخت کرده اند امّا گویا فراموش کرده اند حزب اللّه لبنان چه بلایی در جنگ ۳۳ روزه بر سر رژیم صهیونیستی آورد و خبر از قدرت جنگی و دفاعی لبنان ندارند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات