امام جمعه موقّت کاکی:

فرجام جنگ نیابتی باعث وحشت جبهه استکبار شده است

امام جمعه موقّت کاکی گفت: فرجام جنگ نیابتی باعث وحشت جبهه استکبار شده است تا جایی که امروز ما شاهدیم دشمنان ما از آنچه که می ترسیدند، به سرشان آمده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۷۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی،امام جمعه موقت شهرکاکی درجمع نمازگزاران گفت:امروز ماشاهدیم که دشمنان ماازآنچه می ترسیدندبه سرشان آمده است ودرگرداب تروریسم پروری دست پامی زنندوازانجایی که شاهدپیروزی جبهه مقاومت هستند ونمی خواهند بپذیرند که به شکل متضحانه ای شکست خورده اندوآتشی راکه درمنطقه افروخته بودند گریبانگیر خودشان شد وناامنی رابرای آمریکا وغرب وهم پیمانانشان به ارمغان آورده است لذااین تحرکات اخیرآنها که ارسردستپاچگی واستیصال است نه ازموضع قدرت چرا که آزموده راآزمودن خطاست وبه خوبی می دانند که دررویارویی نظامی حریف ما فرزندان عاشورایی نیستند

شاد اضافه کرد:جنگ داخلی، راهبرد دشمنان درمیان امت وجوامع اسلامی است که ازمطلوب ترین استراتژیهای دشمنان اسلام این است که درمیان جوامع اسلامی ودرامت اسلامی برادرکشی وجنگ داخلی را به نیابت از خودشان راه بیاندازند وشاهد این باشند که مابه جان هم افتادیم

 

شاد با اشاره به ویژگی‌های امام حسین (ع) اظهار کرد: پیامبر (ص) در این خصوص فرمود: امام حسین (ع)، امام خیر، برکت، عزت و فخر است، هر کسی که به دنبال کسب عزت است تا به همه عالم مباهات کند، راهش اتصال به امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: کسی که با امام حسین (ع) در ارتباط باشد، از همه ثروتمندتر است و چنین کسی در روز قیامت فقیر نیست، خداوند امام حسین (ع) را به عنوان محبوب همه عالم معرفی کرده و یکی از جلوه‌های این امام معصوم، هدایت گری و اصلاح امت است.

شاد افزود: در راهپیمایی اربعین اتباع خارجی از کشور‌های مختلف جهان حضور دارند و این راهپیمایی موجب مسلمان شدن برخی از اتباع کشور‌های غربی شده است، مردم در راهپیمایی اربعین به دنبال مادیات نیستند و تنها به عشق امام حسین (ع) این مسیر را پیاده می‌روند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف راهپیمایی اربعین اظهار کرد: در این راهپیمایی شاهد همبستگی مردم هستیم، با پیاده روی اربعین یک ملت و یک تمدن در حال شکل گیری است و باید محبت و دلدادگی به امام حسین (ع) را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است، با انعکاس این پیاده روی همه مردم جهان می‌توانند با امام حسین (ع) آشنا شوند و امام زمان (عج) در روز ظهور خودش را با نام امام حسین (ع) معرفی می‌کند.

شاد در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مکتبی در جهان به حقانیت نهضت امام حسین (ع) نمی‌رسد و ما شیعیان هر چه که داریم به برکت امام حسین (ع) است.

 

ارسال نظرات