خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

مهمتر از منابع بانکی، جذب و حمایت از سرمایه گذار است

استاندار گلستان با اشاره به مسیر های توسعه٬ اظهار کرد: مهمتر از منابع بانکی، جذب و حمایت از سرمایه گذار است که می تواند در توسعه و ایجاد تحول در استان بسیار مؤثر باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۷۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید مناف هاشمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانکهای استان اظهار کرد: بانکها باید مشتریان خوش حساب خود که در حوزه سرمایه گذاری و تولید فعالیت دارند را جذب کرده و برای سرمایه گذاری در استان تشویق و ترغیب کنند.
وی با بیان اینکه یکی از راه های تحول استان ما بانک است؛ خاطرنشان کرد: مهمتر از منابع بانکی، جذب و حمایت از سرمایه گذار است که می تواند در توسعه و ایجاد تحول در استان بسیار مؤثر باشد.
استاندار گلستان با بیان این که، ما به دنبال توسعه، تحول و رونق هستیم افزود: برای رسیدن به این اهداف باید نگاه تحول محور داشته باشیم و نگاه تحولی با روزمرگی و کار کارمندی محقق نمی شود بلکه باید پا را فراتر نهاد و احساس مسئولیت داشت.
هاشمی تصریح کرد: اشتغال به کار حتی یک جوان بیکار برای ما احساس رضایت ایجاد خواهد کرد زیرا موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد و به همین علت، بهبود وضعیت تولید و اشتغال، علاوه بر وظیفه مدیریتی، یک وظیفه شرعی و انسانی  است که باید مورد توجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است، در این جلسه هریک از مدیران امور شعب بانکهای استان به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند.
گفتنی است؛ 17 بانک دولتی و خصوصی با 389 شعبه در سطح استان، عضو شورای هماهنگی بانکهای استان گلستان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها